Skip to main content

Hallo ik ondervind hier hetzelfde probleem. Als ik het forum doorzoek zijn er wel meer meldingen geweest hierover. Hierbij werkte het weer nadat de lijn was gereset. Zou iemand bij mij de lijn kunnen “resetten” ?
Ik heb hier getest met zowel een PC als een laptop direct op de EB10 bedraad aangesloten en telken als ik test met OOKLA krijg ik een download snelheid die ergen tussen de 900 en 950 Mbit zit (is in orde) maar mijn uploadsnelheid blijft telkens hangen op ongeveer 510 Mbit

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo Erwin,

Op jouw verzoek nog even een herhinnering of jij nog kan kijken of je een omruil kunt regelen.


De logistieke module is nog steeds niet te bereiken.  Ik doe volgende week wéér een poging 


Kan het zijn omdat ik nog steeds iets terug moet sturen ? De router werd bezorgt in de pakket automaat. Ik moet nog retour sturen.


Kan het zijn omdat ik nog steeds iets terug moet sturen ? De router werd bezorgt in de pakket automaat. Ik moet nog retour sturen.

Oooh? Ik wist niet eens dat dát kon.  Normaliter geeft een medewerker van een PostNL punt je niks mee, als je niet ook iets inlevert. :-)

Ik denk dat even iets terug moet sturen :-)


Intussen op donderdagmiddag gedaan.