Skip to main content

We hebben gekozen voor 1000Mbit, omdat ik toch regelmatig thuis werk en grote bestanden moet verzenden en binnenhalen. Ik ben werkzaam bij de firma Enexis en een snelle, maar vooral stabiel thuisnetwerk is cruciaal.  

Alles lijkt nu stabiel te zijn en dat is super. Evenals de mogelijkheid om meteen naar 2e lijn klantenservice te gaan met korte (binnen een paar uur) monteur op de stoep. 

Nu heb ik de snelheid gemeten met 2 testen. Speedtest.net en die op de website van KPN zelf. De Gigabit snelheden worden lang niet behaald. Terwijl de opleverstaat van de monteur waardes van boven de 900Mbit liet zien. Edit: via de Windows Ookla App is het ook dezelfde uitkomst.

same problem is with ,can anyone from kpn look into this issue and contact me asap .?

Admin: afgesplitst, quote ingekort en eigen topic voor je aangemaakt

same problem is with ,can anyone from kpn look into this issue and contact me asap .?

same problem is with me ,can anyone from kpn look into this issue and contact me asap .?

Hoi @Marcia_ 

De gevraagde gegevens zijn ingevuld in mijn profiel. Klantnummer heb ik opgezocht op de eerste factuur. Daar viel mij ook meteen op dat er meer is gerekend als wat afgesproken is voor het eerste jaar. Eerste jaar zou €35,- per maand moeten zijn. Maar er wordt €36,17 gerekend..? 

Andere internetkabel maakt niets uit. Heb er legio liggen, bovendien kan ik ze zelf maken; ik werk als Engineer bij een netbeheerder. Kabel die geleverd is bij de ontvangen KPN set geeft hetzelfde resultaat in snelheden. Langer, korter, cat5, cat6, allemaal komen ze niet in de buurt van de beloofde snelheid; rechtstreeks aangesloten op het KPN modem.

@Marcia_ i was also surprised to see my invoice with 36.17 euro instead of 35 euro .Please solve this matter ASAP .This is cheating with customer :(

Hi @AshishNL . Welcome to the forum.

If you want direct contact you will need to call 0800 0402.  That's the quickest way.

What seems to be the issue? You don't get the speed you pay for?  Do you meassure the wifi or the wired internet? 

I have taken 1 gbps pack from you starting from 1 oct. I have called multiple times ur customer care  ,they have suggested many approaches  i hv tried all many time but no luck .they told they have raised a ticket nd ticket will be resolved in 3 weeks.but this is more than 1 month i m gettting speed of 200 to 300 .not more than this .you always provide speed guarantee but all promises seems like for marketing .I am checking with my legal options to escalate this issue further .this is clearly cheating with customers:(

Hi @AshishNL .  But do you measure with a cable or through wifi?  And are you using the ookla speedtest?  (that comes with windows)

@Erwin_ i always use wifi  i have tested with kpn speed test and ookla as well .not more than 200 or 300 mbps .i pay for 1 gbps .its been almost more than 1 months 😩, still facing same issue .let me take some legal advice .fully feel cheated by kpn :(

There is no speed guarantee with wifi.  NO provider offers such a thing. If you want the full experience you need a cable.