Skip to main content

na 10 keer hebben gebeld met kpn en nog steeds de storingen niet verholpen maar wel nieuwe abblementen verkopen  zeggen ze " we bellen u later terug na 1 week zouden er 3 terug bellen maar tot heden nog steeds niks 

verkopen willen ze wel maar problemen oplossen ho maar 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Vervelend, maar zonder vraag en/of uitleg word je hier ook "niet geholpen".

 

Dus wat is precies de storing. Wat werkt er wel en niet, en wat is er al geprobeerd?


ik heb slecht berijk ook wifi als ik 3 meter naast de modum op de bank zit heb ik net 1 streep 

ik heb tv en computer aangesloten met  cat 6  bekabeld 

en nog slecht 

ik roep al weken de v10 is niet goed , geef me de v12 .

of een nieuwe 

maar als ik bel zeggen ze eerst je heb geen glasvezel aansluiting die moet ik omzetten maar moet ik wel een 2 jarige abb erbij verlengen en afsluiten ,ik zeg goed maar wil wel de v12 hebben " oke geen probleem" maar toch niet en als ik terug bel sta er niks van in het systeem 

maar tot heden doet het internet nog niet goed

en er staat niks in de computer van hun dat ik de abb overnieuw moet afsluiten en dan zeggen ze een harde reset en dan weer dit en dan weer dat en als ze het niet meer weten zeggen ze wij bellen u terug  

ze meten de lijn door en er wordt gezegd tot de modem is goed 

 


Op 3 meter slecht bereik klopt niet. Is dat met een mobieltje? Welke is dat?

Merk je op andere apparaten hetzelfde probleem? Tablet, laptop, ander mobieltje.

Netwerkinstellingen resetten kan soms helpen.

 

Wat is er slecht op je bekabelde computer, traag?

 

Heb je nog helemaal geen glasvezelaansluiting in huis? Want dan zou omzetten gratis zijn zonder nieuw contract. De glasvezel moet dat eerst nog worden aangelegd, klopt dat?

 

De v10 is nog steeds de beste die we hebben. Natuurlijk kan er iets mis mee zijn, maar de kans is klein. De Box12 is niet persee beter.

 

Is de huidige koperverbinding al doorgemeten? Als daar iets mee is ervaar je dat misschien als modem/wifiproblemen.

 


op 3 meter met telefoon en laptop en tablet 

ik heb sinds mei glasvezel 

ik zeg ook licht aan de v10 box 

als ik visite krijg en ze willen bij me op de wifi zijn ze er zo af want het doet het slecht 

en  heb alles al reset en steeds dezelfde het brobleem is nu al 3 weken 


Hallo @meetin99  Welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is wanneer je Wifi netwerk problemen geeft. Uiteraard willen we je hier heel graag mee helpen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?