Skip to main content

Hallo KPN ik woon in westerveld en heb gekozen voor KPN glasvezel en heb daarbij ook het bericht gekregen dat ik 150 euro terug zou krijgen bij het afsluiten van een abonnement  . Nu zijn we 6 maand veder en heb net de rekening gekregen en heb de 150 euro nog niet ontvangen . Wanneer kan ik die verwachten?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

HĂ© @Ab7991, welkom op het KPN forum. Ik kijk graag even met je mee wanneer je het bedrag kunt verwachten. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Wil je; postcode + huisnummer, naam contractant, klantnummer en mobiel nummer aanvullen in je forumprofiel? Laat je hier dan ook een berichtje achter, dan pak ik het spoedig op :)


Hallo Nadia   ik heb mijn profiel bijgewerkt  zodat je kunt kijken wanneer ik het bedrag kan verwachten


Hey @Ab7991, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat je aansluiting in augustus is geactiveerd. Binnen 6 maanden na activering van je aansluiting verrekenen we € 150,- op je factuur. Nog heel even geduld. Je zult het binnenkort ontvangen. Ik verwacht aankomende factuurperiode. Laat je me weten of het is gelukt?

 


Hoi Nadia ik kreeg net de nieuwe factuur  ik zie dat de 150 euro nog niet is verrekend. Kun jij er nog eens naar kijken  groeten alwin


Reageer