Skip to main content

Beste ,

ik heb 2 wifi versterkers aangeschaft. De eerste wifi versterker is rechtstreeks verbonden met de modem Experia Box v10 en de tweede wifi versterker is met een ethernetkabel verbonden met de eerste wifi versterker. Nu werkt alleen de eerste versterker die rechtstreeks is gekoppeld met de modem, maar de tweede versterker niet. Wat kan ik nog doen?

mvg,

  1. Taha

Hallo @tasneem , welke wifi versterkers heb je, de zwarte vierkante of de witte ronde?

 


Ik heb de zwarte vierkante


https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker.htm

 

Neem bovenstaande link eens door


@tasneem

Sluit die tweede wifiversterker ook eens aan direkt op het modem :thinking:

Optie 2: De tweede resetten !! (eerst de UTP kabel er uit halen)

Optie 3: Beide aansluiten op een switch  https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/ Dus eerst de kabel die van het modem komt in de switch, en de twee wifiversterkers er bij prikken.

 


@tasneem is het inmiddels gelukt beide experia wifi's weer aan de praat te krijgen


Beste mensen,

Ik heb net bijna 2 uurtjes aan de telefoon gezeten met een medewerker van KPN, over mijn slechte wifi in huis. Ik betaal voor 100 Mbps, en als ik de test uitvoer kom ik in het huis op een uitslag van rond de 20 Mbps. Het advies wat ik krijg, is dat ik twee wifi-versterkers kan krijgen. Maar de gratis wifi-versterkers werken niet op mijn modem (Experia V12). Dus werd mij gezegd dat ik twee versterkers (de wit super wifi- versterkers) kan aanschaffen voor 185 euro. Nou vind ik het raar dat ik moet betalen voor iets, maar het niet naar behoren ontvang, en nog meer moet betalen om het op te lossen. Dus overweeg ik op dit moment ook om juridische stappen te nemen. Heeft er iemand hier advies over, hoe ik dit het beste kan oplossen? Ik kan namelijk mijn contract ook niet opzeggen, omdat ik hier al 2 maanden mee bezig ben, en het opzegtermijn inmiddels is verlopen. Dan vind ik het ook raar dat ik mij aan het contract moet houden, terwijl er in het contract ook staat dat ik 100 Mbps hoor te krijgen, en dat niet heb. 

Met vriendelijke groet,
Taha

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic


Waarom werken de gratis Wi-Fi versterkers niet?


De zwarte wifi-versterker werkt niet op de modem Experia v12, volgens de kpn medewerker. 


Absolute onzin!! Werken prima maar moeten wel bekabeld aangesloten worden op het modem. 


volgens Kpn.com/handleidingen : Experia wifi ( zwart )werkt allen bij Experia Box (modem) V8,V9,V10


volgens Kpn.com/handleidingen : Experia wifi ( zwart )werkt allen bij Experia Box (modem) V8,V9,V10

Hallo @tasneem , die handleidingen zijn geschreven toen de Box12 nog niet bestond. Moet gewoon kunnen werken op de Box12.