Skip to main content

sinds gisteravond heb ik internetstoring. Er komt pas dinsdag een monteur. Heeft KPN geen 24/7 service?

Nee. 


Dat is toch niet meer van deze tijd?


Dat is toch niet meer van deze tijd?

Waarom niet? Het was vroeger al zo dat men op zaterdag en zondag liever vrij was. En daar is niets aan veranderd de laatste jaren volgens mij...


Dat is toch niet meer van deze tijd?

Vind jij het dan normaal om met de feestdagen te werken? Ik niet. 

 


Heb jij een VDSL- of glasvezelaansluiting?

Welke Experia Box heb je?

Hoe branden de status ledjes?


Glasvezel en experiabox v10A. Power en ethernetlampjes branden, glasvezellampje niet


Heb je de NTU al een keer even van stroom af gehaald?


Ja, verder contact gehad met KPN. Enige oplossing volgens hen is een monteur maar die komt pas dinsdag. Zitten we tot dan zonder internet en TV. Met kinderen die huiswerk moeten maken is dat lastig


Goedemiddag @Peter0664 en welkom op het forum!

 

Hopelijk heeft de monteur die vandaag kwam de problemen weten te verhelpen en kun je inmiddels weer gebruik maken van je diensten zoals je dit zou mogen verwachten bij KPN.  Mocht er toch nog iets zijn waarmee wij je van dienst kunnen zijn, laat het ons dan vooral weten :)


Helaas is de monteur niet verschenen gisteren, er is ook niet afgebeld.:frowning2:

Vandaag heb ik weer contact gezocht met KPN, de klantenservice maar ook met KPNnetwerkNL. Niemand kan precies zeggen wie ik moet hebben. Men heeft weer berichten doorgegeven. Ik zou vandaag worden teruggebeld, maar tot op heden heb ik nog niets gehoord. Inmiddels is het al bijna 16 uur, ben bang dat het vandaag weer niks wordt.

Ik wordt er behoorlijk moedeloos van inmiddels.


Excuses voor de late reactie @Peter0664. Zijn de problemen inmiddels verholpen? Zo niet, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?