Skip to main content

Waarom kom ik niet in aanmerking voor een 4G booster terwijl na menig contact en een monteur mijn internet snelheid te laag is voor normaal gebruik?

Opmerking ontvangen van : geen plaats op de mast ?! Hoe zit het dan met andere klanten in dezelfde regio/gebied?

Wordt ik nu dan geforceerd om te stoppen met KPN?

Hallo @Impala via onderstaande link kun je zien of jouw adres voor abo buitengebied in aanmerking komt:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

 

Even je postcode en huisnummer ingeven en je ziet wat er op jouw adres (binnenkort) (on)mogelijk is.


Wederom contact gehad met KPN; Geen 4G booster mogelijkheid ! KPN kan niets meer voor mij betekenen.

Tot een week of 6 geleden geen enkel probleem maar nu met alles problemen qua te weinig snelheid internet en wifi. Zowel mobiele tel, iPad en laptop variërend van 1,5 tot 11 Mbit max ! Netflix ontvangst valt soms weg, printen via wifi duurt zeer lang of blijft hangen, thuiswerken wordt nu zeer lastig,enz enz. Zeer jammer en waarom dat nu zo slecht is kan KPN niet verklaren.

Moet mij nu gaan beraden hoe mijn internet/TV/Wifi in te richten of te verbeteren. Mogelijk andere provider.

Iemand nog ideeën of adviezen/ houd mij aanbevolen


Printen via WiFi heeft niets te maken met welke snelheid uw internetverbinding heeft. Dat werkt zelfs als er überhaupt helemaal geen internetverbinding is. Tenminste, dat zou gewoon moeten werken. Immers, die verbinding van pc / laptop naar printer blijft gewoon binnenshuis.

Welke snelheid haalt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Dus niet via wifi? 


Wat zegt deze site over uw adres?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 


Allemaal rode kruisjes, geen buitengebied mogelijkheden.Theoretisch max 14 Mbit


Allemaal rode kruisjes, geen buitengebied mogelijkheden.Theoretisch max 14 Mbit

Ok. Bekabeld werken dus. Niet via WiFi. En anders overstappen naar Ziggo. Of misschien is caiway beschikbaar bij u ofzo?


Inderdaad ben ik nu zoveel mogelijk bekabeld aan het werken. De oude antennekabel(aansluiting) is van ziggo. Dus ga ik daar eens informeren.