Skip to main content

Goedemorgen,
 

Wij hebben sinds begin dit jaar 4g Buitengebied, helaas hebben wij hier nog geen verbeteringen van onder vonden. Vorige week contact gehad met service en een nieuw modem toegestuurd gekregen.
 

Nieuwe modem is wel wat stabieler maar onze verbinding is nog steeds max 20Mbps i.p.v. de toegezegde 40/50 Mbs.

Beide modems al eens gereset.

Sagembox heeft 2 streepjes ontvangst en alles staat blauw, kan bereikt worden via netwerk, dus is verbonden.

 

Graag hoor ik of er een oplossing mogelijk is i.v.m. vele video bellen op dit moment.


Met vriendelijke groet,
Roel Zeilstra

Goedemorgen, welk type modem heb je? Heb je het idee dat het 4g modem helemaal niets doet? 


Hallo,

De v10 & Sagembox (Zwart), Ik heb het idee dat deze inderdaad niets doet echter zie ik wel enkele kb’s terugkomen in de statistieken van de Sagembox, 5MB in een uur uptime met volledige netwerk gebruik.


Prima combinatie. Heb je de v10 ook al gereset? Zoniet koppel het 4g modem los. Reset de v10. Reset het 4g modem en koppel ze weer. Ben benieuwd of dat wat oplevert.


Al meerdere malen, vorige week zelfs een nieuwe V10 gekregen.


Dan moet er een moderator aan te pas komen. Diereageert waarschijnlijk morgen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Welkom op ons forum @MrRoco!
Ik zie dat je het advies van Joep al hebt opgevolgd en je profiel hebt ingevuld, dankje daarvoor!

Ik heb de zendmasten in jouw regio uitgemeten, ook vanuit welke richting het beste signaal komt. Als je de 4G antenne eens zou willen richten richting het westen? In het Lauwerskwartier staat een zendmast. Laat je je bevindingen nog even weten?


Goedemiddag, 

 

gedaan, blijft op 2 streepjes staan en de snelheid blijft ook rond de 20.


Check, wat je dan toch het beste kunt doen is telefonisch contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega kan dan samen met jou het SIB modem uitmeten en verdere stappen met je ondernemen. Ik heb een notitie voor je achtergelaten zodat mijn collega weet hoe of wat er aan de hand is.