Skip to main content

Pas 4G kastje buitengebied met Experia Modem v10 aangevraagd en ingesteld.

Wat blijkt: met of zonder 4G kastje is de internetsnelheid hetzelfde n.l. 3,5 Mbs.

Het 4G kastje werkt niet, alleen powerlampje en internetlampje geven blauw licht en bij 4G rood lampje.

Hoe gaat 4G wel werken? Alles al geprobeerd.

Groet,

Walkman

Waarschijnlijk is de simkaart niet geactiveerd. Helaas komt dat vaker voor. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Een moderator reageert over een paar dagen. 


Bedankt Joep1965. Mijn profiel heb ik ingevuld.


Hallo @walkman en welkom hier. We hebben het momenteel erg druk, daardoor kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren. Hoe is het nu met de snelheid: inmiddels opgelost of nog steeds laag? De optie Sneller Internet Buitengebied moet al wel werken.
Mocht het nog niet opgelost zijn, wil je eens controleren of het modem, de V10, goed aangesloten is? Kabels ook even goed controleren (eruit halen en opnieuw aansluiten). Het modem herstarten en resetten kan ook helpen. Wil je daarna de stappen van de installatie van het 4G modem volgen? Ik lees graag wat de uitkomst is.


Hallo Shyrin_,

Helaas zijn we niet in de gelegenheid alles weer uit te testen. We zijn 2 januari 2021 weer in het buitengebied. Dan zal ik alles weer controleren. Mocht het 4G-kastje niet werken met het v10-modem, dan hoor je nog van me.

Is de simkaart inmiddels geactiveerd? (zie reactie Joep1965)

 

Walkman

 


Ja, hoor de simkaart is geactiveerd, het zou moeten werken, dus ik hoor het graag, wanneer alles gecontroleerd is! Voor nu een fijne jaarwisseling toegewenst! 


Jij ook een fijne jaarwisseling!


2 januari 2021 kunnen wij niet in ons huisje zijn in Emst.

Mijn echtgenote heeft haar enkel verzwikt, dus we blijven 1 of 2 weken thuis, dus voorlopig geen internet controleren. Ik meld me later weer.

De beste wensen voor het jaar 2021 !


Ah, wat vervelend! Geen probleem, zodra je er tijd voor hebt en je reageert weer in dit topic, dan lees ik het!

Sterkte en ook zeker de beste wensen voor 2021!