Skip to main content
  • 7 april Glasvezel aangevraagd, orderbevestiging ontvangen
  • 9 april mail ontvangen dat er meer onderzoek nodig is
  • 19 april dubbele mail ontvangen dat de nieuwe startdatum gewijzigd is naar 3 mei
  • 29 april mail ontvangen dat de monteur op 10 mei alles komt installeren
  • 10 mei heeft de monteur alles geïnstalleerd. Signaal naar KPN kwam wel door, maar geen internetverbinding
  • contact opgenomen met klantenservice, die verzekerde mij dat het abonnement op de 10e geactiveerd zou worden
  • 11 mei nog steeds geen internet, dus contact opgenomen met klantenservice. Volgens hen moest de monteur alsnog langskomen
  • 12 mei monteur (zelfde installatie monteur als 10 mei) langsgekomen met de conclusie dat alles goed is aangesloten en zou moeten werken. Heeft zelf ook lang met de klantenservice gebeld. Conclusie, in het systeem staat dat mijn abonnement de 21e geactiveerd zou worden
  • vandaag (21e) in de ochtend gebeld door iemand van KPN met vragen over mijn aansluiting en dat ze het in orde zullen maken.
  • Zelf later op de dag contact opgenomen met de klantenservice omdat ik nog steeds geen internet heb, toen kreeg ik te horen dat het abonnement geannuleerd is en dat ik opnieuw een abonnement zou moeten afsluiten…

Ondertussen werk ik nog steeds op met m’n telefoon als hotspot. Gelukkig wel een KPN Unlimited abonnement, maar met al dat videobellen voor werk zit ik zo door de 5gb daglimiet heen en moet ik om het kwartier verlengen met een 1gb. Dit is verre van een fijne ervaring, eerder frustrerend.

Hoi @Ozan87 . Welkom op het forum.
Als ik nu ga zoeken vind ik geen actieve order meer. Die is geannuleerd. De reden is mij volledig onduidelijk. Het is niet jouw wens geweest toch?

Mijn advies is om z.s.m. een nieuwe bestelling te plaatsen. Zodra je een bevestiging krijgt met daarin een klantnummer, kun je mij dan een seintje geven? Dan monitor ik jouw nieuwe bestelling en zal er alles aan doen om deze goed geleverd te krijgen.  


Hi @Erwin_,

Ik heb de 22e een nieuwe order ingelegd op advies van jou en de gegevens in een privebericht naar je gestuurd, maar zojuist heb ik een mailtje ontvangen dat de order geannuleerd is omdat er al een bestelling zou zijn. Hoe nu verder? Op m’n vorige adres kon ik niet anders dan Ziggo kiezen omdat KPN maar een verbinding van max 40Mbit kon leveren. Ik heb ondertussen erg veel spijt dat ik m’n abonnement niet heb meeverhuisd en daarbij ook m’n mobiel abonnement heb verlengd. NB ik betaal al 2 maanden de volle pond, terwijl ik Hussel-korting had moeten ontvangen.

Is er überhaupt een oplossing mogelijk? Zo ja, dan hoop ik ook dat ik de hussel-korting met terugwerkende kracht verrekend krijg.

 

 


@Ozan87 . Ik kan me goed voorstellen dat je hier absoluut geen goed gevoel bij hebt. Er lijkt nog ergens een bestelling in het systeem te zitten maar voor zover ik kan beoordelen is die niet ‘actief’. Helaas heb ik niet de middelen om hier iets aan te doen.

Mijn advies is om 0800 0402 te bellen en de ophef afdeling in te spreken. Vervolgens aan mijn collega van die afdeling vragen of hij/zij de order kan vinden en die verwijderen zodat jij een nieuwe bestelling kan doen. Je kunt hierbij aangeven dat er een order in het systeem ‘armor’ staat. 

Ik hoop dat zij iets voor je kunnen doen. 


Als ik nu in de order kijk zitten we nog steeds op de overdracht van KPN Netwerk te wachten.  Mijn collega's proberen te achterhalen waar de bottleneck zit. Helaas nog geen update.