Skip to main content

Hallo, 

Afgelopen zaterdag zijn wij verhuisd en daarvoor had ik ruim van te voren mijn verhuizing doorgegeven. Toen deze 'wijziging' bij KPN was opgenomen zag ik via de app dat ik mijn internetsnelheid gratis kon aanpassen vaan 100/100mb/s en de overige snelheden met korting kon krijgen. Dit meerdere malen geprobeerd echter kon ik niet doorgaan met bestellen. Het bleek dat er een lopende wijizing was, dit was de ingeplande verhuizing, en hierdoor was er geen enkele andere wijziging mogelijk. Het advies was om de verhuizing te laten staan en na de verhuizing (afgelopen zaterdag) de snelheid aan te passen. Je raad het al, ineens was de aanbieding weg. Via messenger en telefonisch contact werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet waarom de aanbieding weg is. Ik heb het advies van KPN gevolgd en nu dit uiteindelijk niet goed gaat weet niemand waarom. Iemand bekend met dit probleem? Hoe kan ik via KPN volgens hun advies toch gerbuik maken van de aanbieding? 

Hoi @NickvD! Welkom en bedankt voor jouw bericht! 

Niet leuk dat je hier tegenaan loopt! Het gaat dus om een gratis snelheidsupgrade naar 100Mbit/s voor bepaalde periode?

Heb je ook nagevraagd of de klantenservice deze aanbieding alsnog voor je kan activeren? Check dat even: 
 

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Goedemiddag @Shyrin_ ,

Mijn profiel is aangevuld. Het betrof een aanbieding zolang het contract loopt bij 100/100, de snellere verbindingen tegen een reducerende verhoging van de maandlasten.

Dit was een reden om KPN mee te verhuizen en niet over te stappen, helaas weet niemand hoe en wat.


Bedankt voor jouw gegevens! De aanbieding kan niet meer via ons, de klantenservice geactiveerd worden. Ik ga kijken of en zo ja wat ik voor je kan doen: ik kom er op terug!


Bedankt voor jouw gegevens! De aanbieding kan niet meer via ons, de klantenservice geactiveerd worden. Ik ga kijken of en zo ja wat ik voor je kan doen: ik kom er op terug!

Goedemiddag Shyrin, 

Helaas blijft het hier ook een lange tijd stil, kan ik hieruit opmaken dat KPN nogsteeds niet weet waar de aanbieding is gebleven na mijn verhuizing? Dit lijkt mij toch wel traceerbaar te zijn op basis van mijn adresgegevens van 2 maand geleden? Het zou een persoonlijke of postcode gerichte aanbieding zijn geweest? Tevens wellicht mijn contact van toen via messenger naar voren halen? 


Jouw topic is er tussendoor geglipt, @NickvD: excuses voor de late reactie!

De aanbieding was inderdaad een persoonlijke aanbieding op basis van het toenmalige adres en deze aanbieding is nu niet meer geldig, helaas.
Een actie die we je nu kunnen aanbieden is een gratis snelheidsupgrade van 3 maanden: na 3 maanden wordt het maandbedrag verhoogd met €4,99 per maand. Je kunt deze aanbieding activeren via onze klantenservice of door hier een seintje te geven!


Ja, dat is lekker. Ik volg jullie advies op om de verhuisorder te laten staan en daarna de aanbieding door te voeren en nu hoor ik dat het postcode gerelateerd is terwijl KPN weet dat ik naar een andere postcode verhuis. Kortom door een verkeerd advies van jullie kunnen jullie mij niet meer helpen aan het gedane aanbod. Beetje bijzondere 'service' wat ik niet gewend ben als vaste klant. Bedankt in ieder geval voor het bericht, dan kan ik nu verder kijken. 


Ik vermoed dat het niks uit had gemaakt. Als u die snelheidsverhoging wel eerst geactiveerd had, dan had die na het verhuizen waarschijnlijk ook weer weg geweest. 

Zulke aanbiedingen zijn leuk. Maar je hebt er eigenlijk niks aan. Zodra je daarna weer iets wijzigt is het doorgaans weg.


Ik vermoed dat het niks uit had gemaakt. Als u die snelheidsverhoging wel eerst geactiveerd had, dan had die na het verhuizen waarschijnlijk ook weer weg geweest. 

Zulke aanbiedingen zijn leuk. Maar je hebt er eigenlijk niks aan. Zodra je daarna weer iets wijzigt is het doorgaans weg.

Het ergste is dan wel dat je eerst navraag doet, KPN aangeeft wat je moet doen en dat advies opvolgt. Verhuizing etc. was uiteraard gewoon bekend. Uiteindelijk verloopt alles toch anders dan ze hadden gezegd en ze halen hun handen ervan ervanaf. 


De aanbieding had destijds op dat adres geactiveerd kunnen worden en dan meeverhuisd naar het nieuwe adres: de verhuisopdracht had dan geannuleerd moeten worden (met als gevolg dat de datum oplevering verhuizing ook later zou zijn). Jammer van het advies wat je hebt gekregen. Als het aanbod nog mogelijk was, had ik het graag in orde gemaakt. Het aanbod is nu: 

Een actie die we je nu kunnen aanbieden is een gratis snelheidsupgrade van 3 maanden: na 3 maanden wordt het maandbedrag verhoogd met €4,99 per maand.

En wie weet welke acties er nog in de toekomst volgen! 


De aanbieding had destijds op dat adres geactiveerd kunnen worden en dan meeverhuisd naar het nieuwe adres: de verhuisopdracht had dan geannuleerd moeten worden (met als gevolg dat de datum oplevering verhuizing ook later zou zijn). Jammer van het advies wat je hebt gekregen. Als het aanbod nog mogelijk was, had ik het graag in orde gemaakt. Het aanbod is nu: 

Een actie die we je nu kunnen aanbieden is een gratis snelheidsupgrade van 3 maanden: na 3 maanden wordt het maandbedrag verhoogd met €4,99 per maand.

En wie weet welke acties er nog in de toekomst volgen! 

Heel jammer dat deze juiste informatie destijds niet direct door KPN was gegeven en dat dit voor een vaste klant met meerdere producten na slecht advies niet terug gezet kan worden. De actie van 3 maanden is nu ook verdwenen volgens de app. Ik zal binnenkort helaas genoodzaakt zijn mijn abonnementen over te zetten en het oude telfort apparatuur retour sturen. 


Maar deze informatie is toch al wel gegeven? Want via Twitter ben je in januari al gewezen op de enig juiste weg, namelijk de verhuizing te annuleren. Dat is niet gebeurd en helaas kunnen we nu inderdaad niets voor je betekenen meer hierin.


Maar deze informatie is toch al wel gegeven? Want via Twitter ben je in januari al gewezen op de enig juiste weg, namelijk de verhuizing te annuleren. Dat is niet gebeurd en helaas kunnen we nu inderdaad niets voor je betekenen meer hierin.

Daarom heb ik hierna nog eens contact gezocht met jullie en is mij dus geadviseerd de verhuisorder te laten staan en na verhuizen de kosteloze verhoging door te voeren. De snelheid een paar weken later doorvoeren was te overzien dus dit advies opgevolgd.Â