Skip to main content

Beste,

 

ondertussen ben ik bijna anderhalf jaar bezig om glasvezel onze flat binnen te krijgen.
Na de aankondiging in juni 2022 vol goede moed een bestelling gedaan. Enkele weken later kreeg ik het pakket met apparatuur binnen. Sindsdien ligt dit stof te verzamelen, want na het ontvangen van het pakket heb ik nul communicatie meer gehad.

Na een aantal telefoontjes/mailtjes begreep ik ‘dat het nog eventjes kon duren’. Dat eventjes bleek een dik halfjaar want in maart dit jaar was het dan zover, de mannen van KPN/Glaspoort reden de straat in, yes! Maar na 2 dagen graven, boren en klussen bleek slechts de ene kant van de flat aangesloten te zijn, laat ik nou net aan de andere kant wonen. Een gesprek met de uitvoerenden die ondertussen een straat verder bezig waren leerde mij dat er een issue met de kabel zou zijn waardoor werkzaamheden uitliepen en we opnieuw op de planning zouden worden gezet.

Na een maand niks gehoord of gezien te hebben gebeld. “We geven het door, er wordt contact met u opgenomen!”  en alle belletjes daarna, ook. Dan via de mail, eveneens een ‘We zetten uw mail direct door!’ en wederom niks. 
We zijn nu bijna anderhalfjaar verder en er is niks geleverd. Vorige week kreeg ik een mailtje “U kunt nu aansluiten!”, euh ohja? Net zo’n grove leugen als ‘ we zetten uw mail direct door en...’   

De oranje kabels steken voor de flat nog fier uit de grond, al ware het lente en iedereen hier begrijpt wat dat betekend.

De klapper op de vuurpijl vond ik overigens het sms-je: Uw korting komt te vervallen want u gebruikt slechts 1 product (mobiel) en geen 2 waardoor u geen recht heeft op korting… Niet geheel bezijden de waarheid hoor maar het voelt toch enig zins als een vriendelijke trap in de onderbuik aangezien het niet aan mij heeft gelegen dat dit nog niet geregeld is.

Dus na bijna anderhalf jaar frustratie een laatste poging hier op het forum om dit nog tot een goed einde te brengen.

Welkom @Jeroensum , helaas zitten hier voornamelijk klanten en een paar KPN moderators. Als je in je profiel je privegegevens aanvult, kan een van hen wellicht zien wat er op de planning staat.


Blijkbaar gaat er administratief het één en ander mis. Via het forum gaat het helaas ook nuet goed komen.  Het forum is van de provider kpn en die doet niets met de aanleg. Jouw aanspreekpunt is kpnnetwerk en/of Glaspoort. Op de site van beide bedrijven vind je de contactgegevens.  Hoe heb je nu een internetaansluiting?


@XS4-Arjan dank voor de tip, meteen de gegevens aangevuld :)

 

@Joep1965 

Bij kpnnetwerk en Glaspoort krijg ik al anderhalf jaar nul op het rekest. Als ik ze telefonisch spreek of mail is het steevast hetzelfde antwoord. Terugbellen doen ze gewoon niet. Terugmailen is bijna even droevig, kreeg op 1 mailtje pas na 3 bijna 4 maanden antwoord, dat het doorgestuurd zou worden. Wat mij betreft is dat ook geen optie meer.

 

Momenteel heb ik internet via Ziggo, minder snelheid voor dezelfde prijs, onwijs blij dat ik dat abonnement niet heb opgezegd. :)


Hallo @Jeroensum, ik kan me goed voorstellen dat je zo langzaam aan wel zat begint te worden met hoe dit gaat. Zeker als je dan vanuit KPN berichten krijgt dat je kunt gaan aansluiten terwijl de aansluiting in jouw appartement nog niet eens in orde is gemaakt. 

Jouw hele verhaal heb ik via een melding neergelegd bij onze orderafdeling om dit verder op te pakken. 


 


Hoi @Jeroen_dB ,

 

Dank voor het melden, ik hoop dat er nu schot in de zaak komt 😊

Is er een case/issue nummer dat ik kan gebruiken bij telefonisch contact?

 

Groeten,

Jeroen