Skip to main content

Vorig jaar is hier glasvezel voor kpn aangelegd, bij de aanmelding daarvan is er gevraagd waar de aansluiting moet komen, ik heb aangegeven op de plek waar de coax aansluiting zit. Enige tijd later is de boel aangelegd, maar in de meterkast, de monteur vertelde mij dat ze alleen maar aanleggen in de meterkast, maar dat kpn een oplossing heeft met een draadloze tv kast. Ok opgelost dacht ik, maar helaas bij het pakket wat ik binnenkreeg geen draadloze tv kast, dus maar gaan bellen, een medewerker wist mij te vertellen dat de nieuwe draadloze kastjes over een week zouden binnenkomen en hij zou regelen dat er gelijk 2 naar mij opgestuurd zouden worden, 2 weken later nog niets, dus maar weer gebeld, een dame vertelde mij dat ze vertraging hadden maar dat ze over een dag of 3 opgestuurd zouden worden. Enige weken nadat ik even in het buitenland had gezeten, nog niets ontvangen, dus weer bellen. Deze dame wist me te vertellen dat er helemaal niets toegezegd was en dat die kastjes alleen maar te koop zijn, nadat ik boos had opgehangen toch 2 weken later maar weer gebeld, de volgende dame wist me te vertellen dat ik die kastjes helemaal niet kan krijgen omdat ik daarvoor het verkeerde abonnement heb. Ondertussen zit ik met een kabel van 10 meter vanuit mijn meterkast naar mijn televisie, omdat kpn er een ongehoorde puinhoop van maakt.

Ik snap dat jullie allemaal met een oplossing willen komen......maar echt....de enige oplossing is gewoon dat kpn nakomt wat ze toegezegd hebben....en tot die tijd zal ik alle mogelijkheden aanpakken om mijn verhaal mbt kpn te delen 


Strak meterkastje! Wel zonde van Ziggo 😅

Dit topic is al even gaande zeg. Soms gaan dingen niet helemaal zoals gewenst maar een klein beetje meebuigen kan ook helpen.

Het aanbod van de gratis monteur is toch een aanknopingspunt naar een oplossing? Bij mijn eerste aansluiting op glas kwam er een monteur voor het NT kastje aan te sluiten en die deed alles om de kabel netjes naar de woonkamer te krijgen vanuit de modem. Hoefde ik niets voor te betalen, ook niet voor de extra kabel om wat apparatuur bedraad aan te sluiten. Boven koos ik toen voor DVS en die heb ik uiteraard moeten betalen net als de switch die op voorraad in de bus lag. Beetje geven en een beetje nemen. En zoals eerder gezegd door anderen zijn de monteurs ook mensen die net wat harder rennen als ze waardering krijgen voor hun inspanning.


ach ziggo werkt prima totaal geen storingen en zit er nu sinds 2016 , glas komt hier niet in het gebouwd en adsl/e,d zijn hier niet alleen ziggo 


Ik snap dat jullie allemaal met een oplossing willen komen......maar echt....de enige oplossing is gewoon dat kpn nakomt wat ze toegezegd hebben....en tot die tijd zal ik alle mogelijkheden aanpakken om mijn verhaal mbt kpn te delen 

Ik vrees dat mensen vooral zien dat er een moderator zijn best doet om in redelijkheid tot een oplossing te komen. Pak nou dat aanbod aan en poog met de monteur op een nette manier naar de woonkamer te komen met een kabel. Is bij mij toen ook perfect gelukt.


ach ziggo werkt prima totaal geen storingen en zit er nu sinds 2016 , glas komt hier niet in het gebouwd en adsl/e,d zijn hier niet alleen ziggo 

Was ook maar wat plagen haha. Soms is Ziggo de enige redelijke optie voor mensen. Belangrijk is vooral dat er wat te kiezen valt voor mensen want dat zorgt voor een goede prijs versus kwaliteit. Ik kan gelukkig wel kiezen en ben zeer blij met glasvezel dat echt een prima verbinding is. Voor anderen is Ziggo de beste optie.


Roos....ik heb geen idee wat die monteur daar mee bedoeld heeft ....wat ik weet dat ik op het online aanvraag formulier moest invullen waar ik de aansluiting wilde.....en dat was dus duidelijk niet in de meterkast......is het dan zo raar dat het enige wat ik verlang is dat ze nakomen wat er afgesproken is?


heb je deze afspraken ook ergens op papier staan ?