Skip to main content

De kabel is niet lang genoeg gelegd.
Daardoor kan de aanleg in huis niet gedaan worden.
Wij hebben meerdere keren contact hierover gehad, met Volker Wessel, met jullie.
Aantal keer een spoedbelofte gehad.
Dit speelt nu vanaf juni en wij zouden graag zien dat het opgelost gaat worden.
De laatste belofte van VW is dat er half januari contact wordt opgenomen.
Inmiddels de 20e, geen contact tot nu toe en daar hebben wij ook geen vertrouwen in.
Wat gaan jullie hieraan doen?
 

Hallo @Mono1969 , KPN als provider, waar dit forum van is, kan hier niets aan doen. Je zult bij www.kpnnetwerk.nl moeten zijn, zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg en onderhoud van de infrastructuur. 

Volker Wessels is een onderaannemer die werkt in opdracht van KPN netwerk, met die firma heb jij als klant niets te maken, uitsluitend met kpnnetwerk.

 


Dit alles hebben wij al meerdere malen gehoord.

Voorlopig doet niemand iets.

Wij hebben alles bij KPN en worden van het kastje naar de muur gestuurd, loze beloftes.

Uiteindelijk zou ons internet moeten verbeteren.

Uiteindelijk gaat de vraag dus over internet.

Wie wat doet, is ons duidelijk maar niemand doet iets.

 


Alleen KPN de provider is geen speler in dit verhaal, KPN levert over het beste draadje naar uw huis toe, in dit geval zal dat DSL zijn. Als u daar vragen over heeft is dit forum een uitstekende plek.

Voor nog aan te leggen glasvezel is de regie volledig in handen bij KPNNetwerk en KPN zal nog minder informatie daarover weten als dat u zelf weet.


Alleen KPN de provider is geen speler in dit verhaal, KPN levert over het beste draadje naar uw huis toe, in dit geval zal dat DSL zijn. Als u daar vragen over heeft is dit forum een uitstekende plek.

Voor nog aan te leggen glasvezel is de regie volledig in handen bij KPNNetwerk en KPN zal nog minder informatie daarover weten als dat u zelf weet.

Zoals je weet met alle resect naar jou toe @Ik_Hussel maar jij en je collega’s bij KPNNetwerk worden uit dezelfde grote KPN pot met geld beloond voor hun werkzaamheden als jij. 
https://nl.wikipedia.org/wiki/KPN_Netwerk

Misschien kan KPN een voorbeeld nemen aan een ander Nederlands op de Beurs genoteerd bedrijf. Van alle artikelen die onder de naam Philips worden verkocht wordt nog steeds de garantie onder de naam Philips gedaan. Terwijl jij ook wel weet dat Philips die niet meer produceerd maar TP-Vision (een zelfstandige onderneming).
https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/warranty.html#triggername=close_warranty2

 


En alle respect naar jou natuurlijk @dommeke, alleen het is niet te vergelijken met Philips. 

Ja ik wordt uiteindelijk ver weg door dezelfde holding betaald als dat KPN Netwerk dat doet alleen in dit geval praten we ook over monopoly posities, ACM en een Chinezen muur. KPN de provider mag niet onderhandelen/communiceren op klantniveau met KPNNetwerk, anders zou KPN de provider oneerlijke voordelen hebben op een andere provider die over dezelfde glasvezel wilt leveren. KPN betaald namelijk net zoveel huur of iets dergelijks voor het gebruik van die kabel aan KPNNetwerk net zoals dat een andere provider dat moet betalen.


En alle respect naar jou natuurlijk @dommeke, alleen het is niet te vergelijken met Philips. 

Ja ik wordt uiteindelijk ver weg door dezelfde holding betaald als dat KPN Netwerk dat doet alleen in dit geval praten we ook over monopoly posities, ACM en een Chinezen muur. KPN de provider mag niet onderhandelen/communiceren op klantniveau met KPNNetwerk, anders zou KPN de provider oneerlijke voordelen hebben op een andere provider die over dezelfde glasvezel wilt leveren. KPN betaald namelijk net zoveel huur of iets dergelijks voor het gebruik van die kabel aan KPNNetwerk net zoals dat een andere provider dat moet betalen.

@Ik_Hussel

In mijn ogen een heel verhelderende verklaring. Maar zou KPN Holding dan niet kunnen proberen meer kostenbewust te zijn richting klant en eigen organisatie om de onnodige kosten voor beiden met behandeling van dit te voorkomen. Ik geef geen suggesties maar kan er een heleboel bedenken.  

Eigenlijk vind ik deze website wel erg in tegenspraak met wat je schrijft. KPN netwerk communiceert wel heel erg als KPN organisatie. (zelfs met het kroontje)

https://www.kpnnetwerk.nl/


KPN (de provider) doet er wel alles aan om klanten over te laten stappen op glasvezel. In de communicatie van kpn (de provider) die ik per post ontvangen heb, wordt de komst van glasvezel aangekondigd maar niet duidelijk wordt dat er sprake is van twee bedrijven, laat staan dat die volledig los van elkaar zouden staan.