Skip to main content

Heel veel problemen en gedoe gehad met kpn netwerk en het aansluiten van glasvezel in huis. Afgelopen vrijdag zou het eindelijk gebeuren en ik had de router al binnen gekregen met de aansluitdatum op 17 september. Zoals al verwacht ging het weer mis en kwam er geen monteur opdagen. Maar vandaag rond gebeld en er is iemand geweest die alles klaar heeft gemaakt, dus ik na maanden gedoe eindelijk opgelucht en ik wil alles gaan aansluiten en activeren.

Moet ik de orderstatus checken, staat het opeens op 29 oktober! Dat is langer dan een maand vanaf nu. Alles staat klaar, het abonnement zou eigenlijk 31 augustus al in gaan maar dat was verplaatst naar 17 september door kpn netwerk en nu pas 29 oktober! Ik word er helemaal gek van. Al maanden gedoe.

Klantenservice gebeld, ze kunnen niks doen aan de datum. 

Ik snap het echt niet, alles staat gewoon klaar. Het enige wat er moet gebeuren is even een activatie vanaf mijn kant en klaar. 

Toen het 31 augustus niet door ging is het ook niet met een complete maand verlengd, dus ik volg het niet meer. Ik wil gewoon mijn abonnement... 

Hallo @A. Taupe , het lijkt wel of KPNNetwerk alles verzamelt voor 29 oktober a.s., iemand anders op dit forum ook naar 29 oktober en ikzelf ook naar 29 oktober verplaatst en nu weer naar 28 januari 2022, of we wonen met zijn allen in dezelfde plaats.

KPN als provider, waar dit forum van is, kan hier ook niets mee.

 


Kpn netwerk is nu klaar, dat hebben ze vanmorgen allemaal gefixt. Alles is aangesloten, ik hoef nu alleen zelf de apparatuur aan te zetten maar dat kan dus niet omdat de datum bij kpn  verplaatst is naar 29 oktober. 


Hallo @A. Taupe , KPN als provider kan jouw glasvezel pas activeren als ze van KPNNetwerk een seintje krijgen dat de lijn is opgeleverd, na dat seintje zetten ze je over. Als bestaande klant kun je uiteraard nog gewoon via koper blijven werken.

Ben je een nieuwe klant dan even in het contract kijken wanneer e.e.a. actief wordt.

 


Hoi @A. Taupe . Welkom op het forum.

Erg jammer dat het aldoor uitgesteld wordt. Zeker als er gezegd wordt dat alles in principe klaar is voor activatie.

Heb jij momenteel nog wel andere diensten?


Hoi Erwin, 

Ja ik heb gelukkig nog wel internet bij een andere provider. Die wordt opgezegd met de overstapservice.

Vandaag een mailtje gehad van kpn netwerk dat ik dus glasvezel heb. Dus het is doorgegeven. Is er dan nog een kans dat het eerder geactiveerd zou kunnen worden? 


Ik vrees van niet maar wil best voor je kijken. Kun je jouw forum profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?