Skip to main content

Hallo forum,

ik weet niet of ik hier wat verder kom maar ik heb het probleem dat mijn bevestiging juist wel steeds per mail binnen komt terwijl ik geen aanvraag heb gedaan,

Vorige week 3  18minuten in de wachtrij gestaan op 0800 nr met die mevrouw afgesproken de wijziging in ieder geval 2 maanden op te schuiven(ik wacht op glasvezel)

Per mail een bevestiging gehad dat het is aangepast naar 28juni. Vandaag krijg ik een bevestiging dat het 8 juni wordt? Ik heb helemaal geen contact met kpn gehad.

Even een mailtje sturen is helaas niet mogelijk.

Groet Peter,

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo forum,

ik weet niet of ik hier wat verder kom maar ik heb het probleem dat mijn bevestiging juist wel steeds per mail binnen komt terwijl ik geen aanvraag heb gedaan,

Vorige week 3  18minuten in de wachtrij gestaan op 0800 nr met die mevrouw afgesproken de wijziging in ieder geval 2 maanden op te schuiven(ik wacht op glasvezel)

Per mail een bevestiging gehad dat het is aangepast naar 28juni. Vandaag krijg ik een bevestiging dat het 8 juni wordt? Ik heb helemaal geen contact met kpn gehad.

Even een mailtje sturen is helaas niet mogelijk.

Groet Peter,

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@peerwit Even de dingen op een rijtje; U heeft geen aanvraag gedaan. U heeft een wijziging telefonisch gemeld. U heeft geen contact gehad met KPN. :thinking:

Heeft u nu een abonnement bij KPN en welk dan? Heeft u al een glasvezelaansluitpunt in de woning ?

zoiets dus: 

 


Ha @peerwit, welkom! Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Je hebt wel een aanvraag gedaan voor een abonnement, maar de aansluitdatum wordt steeds zonder overleg met jou opgeschoven? Ik ben ook benieuwd of je al een glasvezelpunt in huis hebt. En per wanneer je over wilt naar KPN? Kan het zo zijn dat KPN NetwerkNL al sneller kan leveren en wij daarmee dus sneller aansluiten? Of heb je daar verder ook niets over gehoord?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: is het inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.