Skip to main content

Als je bij kpn iets wil aan laten sluiten maak je borst maar nat ben nu van 21 maart al bezig.

Omdat wij brand hebben gehad zijn wij tijdelijk ergens anders gaan wonen.

Eerst lijkt het allemaal voor spoedig te lopen zitten in buiten gebied slechte internet 0/1 mb maar met een 4g module kunnen ze dat op krikken zeggen ze alles aan gesloten week op gewacht maar werkt niet gebeld moet monteur komen weer een week donderdags komt hij en constateert dat er een beschadiging in kabel zit waar kan hij niet zien en de kabel is 6 km lang dus waar en omdat de glasvezel al binnen is maar nog aangesloten zei de monteur dat het economisch niet haalbaar is dat er gegraven wordt.

monteur gaat weg en de monteur laat de bestelling annuleren daarbij zit ook digitenne u raad het al deze wordt op vrijdag middag allemaal afgesloten wij bellen met kpn deze zegt dat WIJ de bestelling geannuleerd hebben, hebben we helemaal niet monteur heeft dat gedaan dus geen tv en natuurlijk geen internet of de digitenne weer geactiveerd kan worden nee dat kon niet moest maar naar de winkel gaan voor nieuwe kastjes als ik weer diggitenne wou, LETOP moet op internet een afspraak maken voor de winkel ik heb geen internet zij een afspraak gemaakt kon niet eerder dan maandag, ik woest.

Mijn dochter heeft een kennis die bij KPN werkt deze heeft geregeld dat wij weer digitenne zouden krijgen (dinsdag) krijgen weer het hele parket 3 diggitennes en een experia v10 modem instalatie datum ja woensdag woensdag nog geen internet paar dagen gewacht want ja KPN is niet zo snel (diggitenne ook niet als je hem aan zet kun je nog naar de keuekn lopen en koffie halen ) nu moet eerst weer een monteur langs komen om het zelfde te constateren als die andere monteur kan niet eerder als maandag de 26 .

mijn geduld is aardig op de proef gesteld eerst de brand (waarbij onze 2 honden bij om zijn gekomen) dan geen internet geen tv  en ben een F1 Fan ook deze heb ik gemist, het enigste wat KPN zegt is sorry voor ongemak. ben er helemaal klaar mee en als ik de verhalen allemaal lees zijn er veel meer die KPN alles verwensen DOE ER EENS WAT MEE KPN???????

@magteloos U heeft het over " glasvezel die al binnen is maar nog aangesloten" ? Als u inderdaad op korte termijn van glasvezel wordt voorzien lijkt mij dat de beste optie. Is er een mogelijkheid om daar wat vaart achter te zetten ?


Hoi @magteloos, welkom hier. 

Wat een verhaal zeg, ik lees de emotie er heel erg in terug. Die kan ik goed begrijpen. Ik wil je dan ook allereerst heel veel sterkte wensen. 

Uiteraard wil ik ook mijn best doen om je te voorzien van internet. Ik begrijp dat de glasvezel wel aanwezig is maar nog niet gereed gemeld is waardoor deze nog niet gebruikt kan worden. Dat is glasvezel van ons?

De huidige koperlijn is dusdanig beschadigd dat deze gerepareerd moet worden, maar dit is economisch niet meer haalbaar. Het is dus eigenlijk wachten tot de glasvezelverbinding actief kan worden, alleen wanneer?

Ik wil graag eens kijken wat ik hierin kan betekenen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik de situatie voor je bekijken. 


We hebben tot nu toe geen reactie van je gezien @magteloos, is het je via een andere weg gelukt om hier toch verdere hulp bij te krijgen? Of kunnen we via deze weg alsnog iets voor je betekenen?