Goedemiddag,
Al enige tijd steekt er een oranje draadje uit de grond naast mijn voordeur. Eind september werd ik gebeld door KPN dat ik 10 oktober aangesloten zou worden, die dag thuis gebleven, werd gebeld dat de monteur helaas al 3uur op hetzelfde adres bezig was en het niet meer zou lukken. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt: 22 oktober, mijn zwager gevraagd of hij hiervoor beschikbaar was. Helaas wederom geen monteur. Gebeld met KPN en weer een nieuwe afspraak: 24 oktober, weer mijn zwager gevraagd…werd ik gebeld dat de monteur ziek was. Wederom een nieuwe afspraak gemaakt: 29 oktober en ipv smorgens, nu eens in de middag. Jullie voelen het miss al aankomen…weer niks…heb contact gehad met de planner van de aannemer, een nieuwe afspraak kreeg ik de volgende dag in mijn mail: 29 november. Mijn huidige abonnement zou ook verschoven worden naar die datum. Vorige week dinsdag kreeg ik ineens een mail dat mijn datum weer was veranderd: 30 mei 2025 (!!!!???) ik wist niet hoe hierop te reageren, heb gekeken of ik de afspraak online kon vervroegen.. helaas kan dat niet. Gisteren kreeg ik weer een mail van KPN, wederom id de datum verschoven….nu ziet het ernaar uit dat ik eind juni/begin juli 2025 aangesloten wordt…ik heb wel al 2 weken de apparatuur thuis liggen. Â
De manier van communiceren valt mij zo tegen, ik krijg een nieuwe afspraak zonder opgave van reden voor de vertraging. Ook de service valt mij tegen van KPN. Hebben hier meer mensen ervaring mee?Â
Â