Skip to main content

wanneer komt de monteur nu wel langs om mijn pakket aan te sluiten

Hallo @Anita64 

Heb je met KPN dan een afspraak gemaakt voor een monteur? 


Jazeker.zou tussen 8 en 10 komen.belde half 10 dat hij niet in kastje buiten kon en zou mij nog trug bellen..dus zit je hele vrije dag te wachten op niks


Welkom, @Anita64, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan voor je nakijken wanneer je de monteur opnieuw kunt verwachten. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi Denise mijn partner en ik zijn door gaan zoeken en bellen en hebben nu een nieuwe afspraak.maar ben niet tevreden hoe we eigenlijk beetje links zijn gelaten...neem expres dag vrij en dan dit...en ja...als iemand mij zegt ik kan nu niks maar ga m'n best doen.ik bel nog terug...dan verwacht ik dat...en nu moeten we een week langer wachten.en weer een dag vrij nemen...


Het kan natuurlijk gebeuren dat de monteur zijn werkzaamheden niet kan uitvoeren doordat hij ergens niet bij kan. Maar het is inderdaad wel zo netjes om terug te bellen als je dit met de klant, jij in dit geval, hebt afgesproken. Mijn excuses dat de monteur in deze zijn afspraak niet is na gekomen. Ik ben in ieder geval blij dat er een nieuwe afspraak gepland staat.