Skip to main content

Wij hebben sinds december de sleutel van ons nieuwe huis en zijn sindsdien bezig om internet op dit adres te krijgen. De oude bewoners hadden reeds een glasvezelaansluitpunt laten installeren en er hoeft "alleen maar" een nt box geplaatst te worden. Ik word van KPN naar KPN netwerk gestuurd en heb al tientallen keren gebeld, in totaal al meer dan 20 uur.....Steeds wordt er naar elkaar verwezen. Omdat ik klant ben bij KPN vind ik dat zij met een oplossing moeten komen, maar de klantenservice geeft nooit thuis en de vaste reactie is, "ik weet het niet" of "we gaan het uitzoeken, u hoort over 1 (of 2, of 3) dagen meer". Ik heb ondertussen al het vertrouwen verloren, vooral ook omdat ik nog nooit ben teruggebeld en omdat ik vandaag voor de zoveelste keer iemand heb gehad die het niet wil of kan oplossen en het probleem maar weer over het weekend tilt. Iemand een tip? Graag zou ik nl iemand spreken bij KPN die mij concreet kan helpen.

Ik zie dat die collega een ticket heeft aangemaakt. Die staat momenteel nog open. Als jij vrijdag nog niks gehoord hebt, wil je mij dan een seintje geven?


Update: morgen komt er weer een monteur

 

Hopelijk weet deze wel wat te doen...


Hoi @Ronald_H . We zijn wat verder in de tijd. Ik durf het bijna niet te vragen maar werkt jouw aansluiting nu?


Uiteindelijk heeft de 2de monteur alles netjes aangesloten. Dit was een behulpzame en kundige man. Het grootste probleem zat in de wijkcentrale waar nog iets gedaan moest worden.