Skip to main content

In maart onze komende verhuizing doorgegeven aan kpn...2 mei verhuisd en niet aangesloten...blijkt glasvezel voor de deur te liggen. Het is nu bijna augustus,  tientalle keten contact gehad met kpn en volkel en wessel en nog steeds niet aangesloten. We zitten al maanden met een digitenne kastje, maar betalen wel de volle abo prijs!! We gaaan nu maar kijken naar een andere provider,  want komen er niet uit met kpn om ons aan te sluiten.

Zijn andere mensen in de buurt wel aangesloten op glasvezel? 


Ja , onze straat bestaat uit meerdere appartement blokken. Ons blok van 4 woningen heeft een aansluiting voor de deur, waar nog niemand op aangesloten zit..


Beste @RonaldMarga, wat rot dit 😞. Ik leg normaliter uit dat de community voor dit soort vragen niet echt geschikt is en dat je het beste kunt bellen met 0800-0402. Uit jouw verhaal begrijp ik dat dit al meerdere malen is gebeurd. Daarom zou ik toch eens met je mee willen kijken. Kan je je profiel aanvullen met je adres en klantnummer n hier laten weten dat je dat gedaan hebt?


Goedenavond Marcia,

 

Zojuist de gegevens aangepast in het profiel.

 

Groetjes Ronald en Marga


Bedankt! Ik zie dat er wel een aansluiting zou moeten zijn. Is glasvezel bij jullie nog niet naar binnen gebracht? Op onze website kan je zien hoe het glasvezelkastje eruit kan zien. Dat hebben jullie nog niet hangen, thuis? Of zijn de kabels al wel naar binnen gebracht?


Goedendag,

Die aansluiting is er niet, 3 monteurs over de vloer gehad die hebben gezocht naar het kastje. Volgens het systeem van KPN zou die er wel zijn en daar gaat het dus mis. Wekelijks gevraagd omdat uit het systeem te laten verwijderen zodat wij ook eens internet en tv kunnen gebruiken waar we al die tijd al voor betalen. Die glasvezel kabel ligt voor de deur (zelf maar gezocht, en gevonden). En wachten we nu al maanden totdat het eens naar binnen wordt gebracht maar niemand kan ons helpen, het bekende van het kastje naar de muur. Extra zuur is dat onze buren binnenkort wel aangesloten worden op glasvezel van KPN, gevraagd of ze dit gelijk wilde combineren maar dat blijkt lastig te zijn. Wij weten het niet meer in ieder geval. We hopen dat u iets meer kunt betekenen in dit alles. We zijn telefonisch bereikbaar mocht dit tot een snellere oplossing leiden.

 

Mvg Ronald en Marga


Dit lijkt inderdaad niet goed te gaan! Ik stuur je een privébericht met aanvullende vragen, zodat we je verder kunnen helpen. 


Ondertussen is het hals september,  een half jaar na het doorgeven van onze verhuizing en helaas...we hebben nog steeds geen aansluiting!!!

We hebben meerdere keren per week contact gezocht,  en worden van het kastje naar de muur gestuurd..maar wel elke maand braaf betalen voor iets wat we niet hebben!! 

Ben er zo klaar mee!!


Ik heb net op je privébericht gereageerd: er staat voor volgende week een monteur gepland. Hopelijk wordt het nu in orde gemaakt voor jullie. 


Dus niet, want de monteur komt glasvezel aansluiten en laten we die aansluiting nou nog steeds niet hebben....


Helaas duurt deze KPN soap erg lang en wordt het langdradig.... echt bij niemand krijgen we een antwoord.  KPN plant monteurs in om aan te sluiten terwijl er helemaal niks aan te sluiten valt!!

We zouden al meerdere keren worden teruggebeld over wanneer de onderaannemers?? De kabel komen leggen, er gebeurt werkelijk waar helemaal niks! 

Iemand een advies??

 


Ik reageer opnieuw op je privébericht en ga er opnieuw voor je achteraan!


Ik snap eerlijk gezegd al die extra moeite niet om k

oper weer aan te sluiten terwijl de glas kabel voor de deur ligt. Dat is een kwestie van een gat in de muur, kabel naar binnen en aansluiten. Nu moeten er er allerlei aanpassingen/omzettingen gedaan worden om de klant weer van internet te voorzien. Ik snap de gedachte, maar het probleem word er niet mee opgelost.De oorzaak ligt bij een verzakende onderaannemer die zijn werk niet naar behoren doet. Als daar nu wat tijd en energie in gestoken word is het euvel in no time opgelost. En is iedereen weer gelukkig.


Reageer