Skip to main content

Goed geïnformeerd, niet dus!!!!!

glasvezel is geplaatst 4feb binnen in huis!!!!!

en Kpn is daarvan op de hoogte!

monteur is nu toe gewezen om de modem& t digitale kastje aan tesluiten/ verbinden met de tv op 16 maart, dat terwijl ik n nieuwe mail krijg dat de internet aansluiting de 17e maart plaats vind!

dwz dat mijn moeder 1 dag zonder internet/tv/telefoon zit.

ik hoop dat u het nu begrijpt .

 

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt en alle reacties mee verhuisd 

Fout op fout is er gemaakt en nog steeds!!!!!

nu is mijn startdatum weer gewijzigd voor de 3e keer naar 17 maart via de mail snachts om 00:04 gekregen met daarop volgt een mail dat de  monteur  16 maart maart langs komt om alles aan te sluiten!

really hoe dan? Dit wil dus zeggen dat jullie mijn moeder van 71 in deze winterse Carona tijd 1 dag zonder tv/telefoon laat zitten.

ik ben zwaar teleurgesteld!

En nee durf de startdatum  t te wijzigen naar n later tijdstip. De aanvankelijke startdatum zou eigenlijk 3 feb zijn gewijzigd naar 5 feb en toen 8dec en daarna naar 10maart en nu dus 17 maart! T gekregen pakket moeten we terug sturen en wachten nu op n nieuw pakket!

Aub of u wijzigt de startdatum naar de 16 of de monteur naar 17maart !

 

 

 


Ik begrijp dat je de glasvezel aansluiting nog niet in huis hebt en dat de werkelijke aansluiting daarvan nog gerealiseerd moet worden.

De kabel binnen brengen en de FTU aansluiten word gedaan door KPNnetwerk, deze hebben weinig te maken met de daadwerkelijke oplevering van de diensten van KPN provider.

Eerst zal dus zoals ik nu er uit opmaak de kabel op 16 maart naar binnen worden gebracht en afgemonteerd, daarna komt de installatie monteur pas om de boel aan te sluiten en op te leveren, even geduld nog, nu met dit weer kan er niet gegraven worden en schuift alles op.


Nu je zelf zegt dat die vezel al op 4 februari naar binnen is aangesloten wel ja, maar we kunnen dat niet door het scherm zien of ruiken dat het is gebeurt, ik ben een medeklant kan niet je dossier inzien

Dus zonder goede informatie geen goed antwoord.

En dat KPN de provider daarvan op de hoogte is ook nog niet zeker, KPNnetwerk moet eerst de verbinding gereed melden, kan ook maar zo zijn dat die wel bij jou binnen mooi aangesloten is, maar er is ook nog een andere kant waar een plekje moet zijn, misschien is er wel een uitbreiding nodig in de PoP om je daadwerkelijk te kunnen aansluiten, en daar is weer een andere monteur voor nodig.

 

En hoezo zit je moeder 1 dag zonder verbinding, je hebt toch Ziggo nog, of is die dan al opgezegd en heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice, die word afgesloten als de nieuwe diensten gaan werken, alleen telefoon kan nog wel eens langer duren i.v.m. nummer behoud, gaat vaak mis tussen Ziggo en andere providers omdat Ziggo ze nogal moeilijk los wil laten voor overname.

Maar als de installatie monteur komt gaan je diensten die dag werken, hij sluit aan beide zijde de boel aan, alleen in geval van calamiteiten buiten zijn macht om gaat het niet lukken.


Straks maar weer bellen, ik wordt hier echt maar dan ook echt ziek van jullie incompetente werkzaamheden.

we zijn bij Ziggo weg gegaan omdat ziggo verschrikkelijk is in t provide van goede internet,…..

Ik zelf heb ook ziggo gehad en ben overgestapt naar Telfort en tot heden, (zelfs na jullie overname ) nooit geen problemen gehad!

maar nu mijn moeder wil overstappen, hebben is 1 grote drama!

 


Beterschap.:wink:


De monteur komt de 16e, zodra de stekker van Ziggo uit de muur is, en alles door KPN wordt aan gesloten stopt de service van Ziggo.

en heb n mail gehad dat de startdatum de 17e is.

De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 17 maart 2021.

 

 


Behoort dit niet andersom te zijn?

Eerst startdatum & dan monteur