Skip to main content

Hoi! Heel verhaal: ik zou op 8 oktober glasvezel krijgen, echter is de monteur niet ingevoerd in het systeem en kon de monteur pas een week later komen. In de tussentijd zou ik een noodpakket krijgen. Dit is ook niet goed gedaan, waardoor ik mijn noodpakket pas op 14 oktober ontving. Ik zat hier dus al bijna een week zonder internet, terwijl ik thuis werk en dus afhankelijk ben hiervan. Toen werd ik 2 dagen later gebeld door jouw collega van de backoffice, die vertelde mij dat de monteur ook niet kon komen op 19 oktober aangezien KPN Netwerk nog bezig moet om een tweede kastje te plaatsen. Wanneer de aansluiting dan uiteindelijk kan plaatsvinden, wist hij niet. Het noodpakket werkt op zich wel., maar is vrij instabiel waardoor ik bijvoorbeeld niet kan Netflixen. Mijn mb’s zijn nu op van mijn noodpakket maar als ik probeer op te waarderen (het zij automatisch via de telefoon, met een collega aan de telefoon en een collega van de chat), lukt dit niet. Ik ontvang ook geen sms. Je collega aan de telefoon zei vanochtend dat ik maar moest wachten tot morgen, want dan zou ik de extra 50 GB wel krijgen, ook al heb ik meerdere malen aangegeven dat ik denk dat er een onderliggend probleem is, aangezien ik geen smsjes ontvang. Klopt het simkaartnummer van de router wel bij mijn telefoonnummer? 

Je snapt misschien wel dat ik het vertrouwen nogal ben verloren, want niks gaat zoals het zou moeten gaan.  Samenvatting: Ik zou dan ook graag zien dat het noodpakket weer wordt aangevuld en ik zou graag willen weten wanneer KPN Netwerk langskomt, zodat glasvezel (eindelijk) aangesloten kan worden. 

Hi Selien, welkom op het forum. 

Wat naar dat het zo lang moet duren. Wanneer Netwerk NL langskomt weet ik dus niet, ik heb namelijk geen inzage in die systemen. Heb je al contact (naar beneden scrollen) gehad met Netwerk NL om dit te vragen? 

Wat de data betreft van je Noodpakket; in de kleine modem kun je een simkaart vinden. Zou je het nummer van die simkaart ook willen invullen en hier laten weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit bijvullen.  


Dag @selien058 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hopelijk is het één en ander nu opgehelderd? Als we je nog kunnen helpen, bijvoorbeeld met het opwaarderen van je noodpakket, geef dan een gil.Â