Skip to main content

Wij zijn bijna 3 weken geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning. De monteur is op 12-11 langs geweest om internet en tv aan te sluiten. Dit lukte niet, er zou een kabelbreuk in de wijkcentrale zitten. Ticket was aangemaakt, probleem moet door extern bedrijf worden opgelost. Ok, kan gebeuren. Volgens monteur moest het snel gefixt zijn. Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice om na te gaan wanneer het probleem verholpen zou worden. Inmiddels 3 monteurs en veel frustratie verder nog steeds geen datum waarop het probleem verholpen wordt. Inmiddels geniet de hele straat van een internetaansluiting behalve wij. Kan iemand mij vertellen wanneer het probleem wordt verholpen. Als wij telefonisch contact opnemen komen we geen steek verder. Een goed werkende internetverbinding is wel fijn  in deze tijd...

Welkom op het forum, @Yvonne1984! Ik kan me voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt. Dank voor het alvast invullen van je klantnummer. Daarmee zie ik dat er inderdaad wat aan de hand lijkt te zijn in de centrale. Maar wat daar de status van is kan ik niet zien. Ik heb een mail gestuurd om te kijken of we daar meer over kunnen achterhalen. We komen er hier bij je op terug zodra we reactie hebben!


Er is schot in de zaak. Onze collega's hebben het intern opgepakt en kijken momenteel naar wat ze voor jullie kunnen betekenen. Zodra er meer duidelijkheid is, laten we dit direct aan je weten! 


Beste Lisa en Erik,

Is er bij jullie inmiddels wat meer bekend? We zijn straks een maand verder en hebben nog steeds geen verbinding. Dit begint echt vervelend te worden.


Ai, dat is naar, Yvonne. Ik heb er naar gekeken en ik zie dat het, in plaats van een probleem in de centrale, toch een probleem in de systemen blijkt te zijn. Wat er precies misgaat weet ik niet, maar het is in ieder geval in behandeling bij de technische dienst van ons systeem. Ik heb gevraagd of er een datum gegeven kan worden waneer het probleem verholpen gaat zijn. Ik kom er bij je op terug zodra ik meer weet.