Skip to main content

De aansluiting voor m’n thuis pakket zou pas over enkele dagen ingaan, nu ontving ik vandaag de SMS dat het was geactiveerd! Vol enthousiasme alles aangesloten, kan wel verbinding maken, maar geen internet. Ook knippert het internet lampje, de andere branden continu. 

 

Ik heb KPN uiteraard gebeld, ze vroeg me of ik een momentje had want ze ging iets uitzoeken, 45 minuten later kwam ik bij een andere medewerkster terecht die geen idee had en dacht dat mijn computer vast zou lopen (waarom ik KPN daarvoor zou bellen weet ik ook niet..), nadat ik voor de 14e keer het apparaat heb gereset (ik had al aangegeven dat ik dat had gedaan, maar het moest echt nog een keer). De eerste mevrouw een stuk rustiger en vriendelijker,  uiteindelijk verbrak de tweede vrouw de verbinding. Uiteindelijk heb ik meer dan 50 minuten aan de telefoon gezeten en ben ik nog niks wijzer spijtig genoeg, gezien ook in de KPN app bij alles over vast internet op “Niet beschikbaar” staat vraag ik mij af of het vanaf jullie kant echt al geactiveerd is :-) 

 

Hopelijk kunnen ze hier zien of de aansluiting wel echt definitief is :-) 

 

PS: ik heb het apparaat al meerdere keren gereset, de stroom er ook afgehaald en alle kabels opnieuw erin gestoken ;-) 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

weer een ander paar genomen, hopelijk dat dat effect gaat hebben (zwart+transparant)..


Goed nieuws! Toen ik vanmiddag aan het werk was werd ik gebeld dat de monteur over ong 2,5 week zou komen; ik had zelf geen agenda bij de hand op dat moment. Maar ik heb zojuist een SMS ontvangen met de tekst: 

“Beste klant, gefeliciteerd! U hebt uw modem succesvol aangesloten. Vanaf nu kunt u genieten van alle mogelijkheden van ons stabiele internet! Hebt u nog vragen? Ga dan naar kpn.com/service. Groet, KPN”


ik hoop dat het dan toch gelukt is en dat hij verbonden is! Straks bij thuiskomst eens checken! :D 


Alles werkt!  Wouw ik ben zo blij! Ik wil elke dag met zo’n leuke verassing thuiskomen van werk! :D 

 

Alleen die monteur, kan ik die via mijnkpn afzeggen of kan iemand van het KPN team dat hier doen? 😃 Blijkbaar toch nog iets administratiefs wat kpn op de achtergrond heeft verwerkt toen ik weg was! Yaay!

 


Ik zie dat onze technische dienst contact met jou heeft opgenomen. De bestelling is inmiddels helemaal afgerond. Kun je inmiddels gebruik maken van jouw diensten?