Skip to main content

goeden morgen gister is er een monteur geweest om de glasvezel aan te sluiten maar dit is om administratie reden niet gelukt.

mijn vraag is wanneer kan ik gebruik maken van het netwerk.

De vraag is mij niet helemaal duidelijk, heb je een abbonement aangenomen bij KPN (Provider) en kon deze niet afgerond worden? Of heb je een totaal nieuwe aansluiting die aangelegd wordt door KPN NetwerkNL. 

In de 2de situatie kan je namelijk het beste contact opnemen met KPN NetwerkNL. Dit is een “Los staand onderdeel van KPN” in verband last van de overheid, de Provider KPN kan dan ook niet zomaar communiceren met KPN NetwerkNL (Hoe raar dat ook klinkt), indien dit het val is kan je het beste contact opnemen met NetwerkNL:

Welkom bij KPN NetwerkNL | Home

 

Indien je een nieuw abonnement hebt (of een verhuizing) laat het dan alsjeblieft even weten en vul dan ook je klantgegevens in in je profiel


Hi @Libro ,
Welkom op het forum. Om inhoudelijk in te kunnen gaan op je vraag heb ik wat gegevens van je nodig. Als je nog vragen heb na het gegeven antwoord van @SjorsK, laat je het dan weten? Vul je dan ook je profiel aan? :relaxed: