Skip to main content

zodra eerste factuur is betaald toezegging aansluitkosten retour Hoe terug,vragen?

Op welke wijze kan ik de activatie kosten terug vragen na afsluiten nieuw abonnement?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @Sjoseke

Bedankt voor je bericht op ons Forum! De precieze situatie is mij niet helemaal duidelijk, maar als ik het goed begrijp is er een toezegging gedaan dat je aansluitkosten terug kan krijgen? Door wie, wanneer en om welke reden is dat precies toegezegd? Gaat het om je mobiel aansluiting of om een aansluiting thuis? 

Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Als het om een mobiele aansluiting gaat, zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement en dossier opzoeken. 


Bij de online bestelling voor internet en tv is toegezegd dat na de betaling van de eerste rekening de €25 van de aansluitkosten retour zou worden geboekt.Bij deze willen wij dat aanvragen


Bedankt voor je reactie, @Sjoseke. Helaas verduidelijkt dit het nog niet echt. Waarom precies zou je aansluitkosten terugkrijgen en door wie is dat toegezegd? Wat staat hierover in de bevestiging van je bestelling? Deze heb je kort na je bestelling per mail/brief ontvangen. Ook zie ik helaas nog geen gegevens staan in je Forumprofiel. Zou je het verder willen toelichten en alsnog je Forumprofiel aanvullen? Zie daarvoor mijn vorige reactie. Alvast bedankt!  


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer