Skip to main content

Ik heb een tijd netwerkproblemen gehad (mobiel internet) en mij is gezegd dat ik het abonnementsgeld die maanden gecompenseerd kan krijgen. Heb jullie telefonisch gesproken en toen werd er aangegeven dat ik dit moet aanvragen via de website. Echter het formulier hiervoor werkt niet. Hij geeft constant deze melding: ‘Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.’ Dit is al dagen zo. 

Hoi @Ldv12, ik lees dat je er online niet uit komt met aanvragen van vergoeding.

Als dat nog steeds niet gelukt is, kijk ik graag even mee. Vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Als je daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.


Hoi @Alexandra , ik heb het ingevuld 


Dankjewel voor je gegevens. Nog even ter controle, om welke maanden gaat het hier? 


@Alex_P Sinds half juli 2022 problemen en op 22-4-2023 kreeg ik de nieuwe iPhone 12 binnen . Dus dat is 9 maanden.


@Ldv12 Dankjewel. Ik stuur je een privébericht om de vergoeding in orde te maken.