Skip to main content

Geachte heer, mevrouw

Ik woon in een appartementencomplex in Heerenveen, dit appartementencomplex is een zorg omgeving en wij krijgen een speciaal abonnement. Wij krijgen binnenkort de beschikking over een algemene ruimte voor alle bewoners, deze ruimte had eerst een winkelbestemming. Mijn vraag is kunnen wij hier ook het speciale zorg- abonnement krijgen ?
Als ik via de KPN site de postcode + huisnummer invul geeft hij alleen het normale abonnement weer.

 

*Admin: privégegevens verborgen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Haeles48! Welkom op ons KPN Forum. Begrijp ik goed dat je, naast je toekomstige eigen zorgabonnement (in jouw appartement), ook geïnteresseerd bent in een zorgabonnement voor in een gezamenlijke ruimte? Zoals je zelf ook al gezien had, staat nummer 17 niet op de lijst. Kan zijn dat dit adres nog toegevoegd moet worden, dat kan ik voor je navragen. 
Voordat ik het e.e.a. ga navragen. Wat is precies de bedoeling? Waar wordt de algemene ruimte voor gebruikt zodra jullie hier beschikking over krijgen? Wordt het een tweede woonadres of blijft dit een gezamenlijk te gebruiken locatie?  

Ik hoor graag! :blush:


Hallo Lisa,

Bedankt voor de toch wel snelle reactie.

Het klopt dat we graag een zorg abonnement willen hebben in de nieuwe gezamenlijke ruimte. Wij hadden altijd, gratis een appartement binnen ons complex gekregen, voor het gebruik als algemene ruimte. Hierin werden koffie ochtenden, spelletjes middagen zoals kaarten sjoelen etc. georganiseerd.  Ook werd de ruimte gebruikt voor de algemene ledenvergadering van ons appartementencomplex. Het wordt dus geen woonadres en blijft altijd een gezamenlijke te gebruiken locatie. De oude ruimte wordt dan weer verhuurd en de nieuwe ruimte mogen we weer gratis gebruiken.

hopende op een gunstige uitslag.

 

Haeles48.


Aah, duidelijk! Dankjewel voor de uitleg @Haeles48. Het is en blijft onderdeel van de zorginstelling. Ik ga ervan uit dat de winkels voorheen ook wel wifi of iets van een internetverbinding hadden, dus dat zou -in dat geval- geen probleem hoeven vormen. Ik ga dit voor je op de mail zetten naar de juiste afdeling. Mochten zij vragen hebben. Kan ik dan het 06-nummer en e-mailadres dat ingevuld is in je profiel doorgeven als contactgegeven? 
​​​​​
 


Zeker, geen probleem