Skip to main content

Hallo KPN,

Vanaf heden is mijn alles in 1 abbonement afgelopen. Wij hebben echter nog geen verzoek ontvangen om onze apparatuur (experiabox en 2 tv decoders) te retourneren.

Tevens ontvang ik nog steeds tv op deze decoders, klopt dit wel?

groet,

Loek

Ja, je neemt een abonnement voor onbepaalde tijd met een minimum van 1 jaar. Het loopt dus door totdat je opzegt (zou je dat willen?).

Mijn abonnement voor thuis loopt nu sinds maart 2011….


Hallo Peter,

Misschien niet geheel duidelijk. Maar ik heb mijn abonnement bewust opgezegd en ben overgestapt.

Vandaar de vraag waarom ik nog geen bericht heb gehad over het retourneren van de materialen.


Ah, okee. Is de maand opzegtermijn al voorbij?


Goedemiddag @Loek1988, 

Jammer dat je bij KPN vertrekt als klant. Ik hoop dat het niet aan onze diensten of aan onze service heeft gelegen. Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug als klant.


@PeterG vraagt terecht even naar de maand opzegtermijn. Als je zelf via KPN een opzegging aanvraagt, dan zal er altijd een maand opzegtermijn in acht gehouden worden. Mijn collega zou aan je doorgegeven moeten hebben per welke datum je abonnement definitief wordt opgezegd. De aangevraagde opzegging zal vervolgens ingaan op deze dag. Je KPN-diensten stoppen op deze datum met werken, en je ontvangt binnen enkele dagen het verzoek om de gehuurde apparatuur terug te zenden met de retourdoos. Als dat per vandaag is, dan is het dus nog eventjes wachten. Bekijk hiervoor de opzegbevestiging die je per mail hebt ontvangen. 
 

Heb je een opzegging aangevraagd via de overstapservice van je nieuwe aanbieder? Dan sturen ze ons een seintje als je verbinding via hun werkt. De opzegging zal dan definitief in ons systeem gezet worden en daarna zal alles in gang gezet worden om je diensten te stoppen.

Ik kan voor je controleren hoe het met je opzegging staat. Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kom er dan gauw op terug!

 


Reageer