Skip to main content

KPN heeft ook mij goed te pakken met het kastje in de meterkast buiten het huis te hangen. Hier zit geen stopcontact en is tevens te vochtig voor apparatuur als dit. Dit was niet waar de initiele monteur met mij besproken had het te installeren. Ik heb zo vaak aan de telefoon gehangen om te vragen of dit wel zou werken maar het zou allemaal goedkomen werd mij beloofd. en achteraf om te vragen of ze het konden fixxen zoals mij beloofd werd, kostenloos tot aan de nok. maar tevergeefs, ik zou zelf de 300 omlegkosten mogen ophoesten.

toen ik eenmaal het kastje in m’n handen had wist ik meteen dat het niet zou gaan werken. en heb dus glasvezel af moeten zeggen, want ik kan er gewoon geen gebruik van maken. en nu zetten ze mijn abbonement gewoon om zonder te vragen.. dus vanaf de 12e heb ik geen internet meer! 😃 leuk man kpn. hoe slecht is de service dat jullie mij omzetten nadat ik jullie 50x gebeld heb en gevraagd etc. is er intern dan geen weten van mijn foutieve aanleg, zelfs nadat ik het aangeef en cancel omdat ik er niks mee kan.

huurhuis btw.

hopen dat delta op tijd is met nieuw internet leveren. ;)

Gewoon een KPN monteur laten komen om het aan te sluiten. Wij kunnen een melding maken dat het glasvezel verkeerd is geplaatst als dat zo is en dan wordt je niet over gezet op glas en kan je op koper blijven. 


Gewoon een KPN monteur laten komen om het aan te sluiten. Wij kunnen een melding maken dat het glasvezel verkeerd is geplaatst als dat zo is en dan wordt je niet over gezet op glas en kan je op koper blijven. 

dan mag ik voorrijkosten + materiaalkosten betalen voor het aanleggen van een stopcontact die vervolgens in dat kastje geheid kortsluiting krijgt door vocht. helaas kan dat niet van mijn bijstandje af want dan moet ik minder eten van de maand :)


Hi @Neelieverniet, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Ik sluit me ook aan bij wat Ik_Combineer zegt. Laat een installatiemonteur inplannen die dit bekijkt, dit namelijk kosteloos. Ik verwacht dat ook hij achter zal komen dat de aansluitpunt toch verplaatst moet worden. Op basis hiervan horen en geen kosten in rekening te worden gebracht, ik ga er dan vanuit dat de locatie en vocht ook zoals omschreven zijn. Het bedrag dat jij noemt klopt indien je het laat verplaatsen terwijl het op die locatie wel zou kunnen werken.

Kortom, plan een installatiemonteur in.Â