Skip to main content

Hoi @Gertjan72 
Inderdaad kun je geen mail sturen naar de KPN, dat medium is ook te traag.
Maar er zijn andere mogelijkheden om contact te zoeken, o.a bellen met het gratis nummer 0800 0402 of chatten met KPN via de service- en contactpagina. Kies daar je onderwerp en geef vervolgens aan dat je een andere vraag hebt. De chatoptie zal dan zichtbaar worden.
Tevens kun je hier op het forum je vraag kwijt.
 

Heb net meer dan 38 minuten naar muziek geluisterd bij dit servicenummer, is de muziek op! En nog niet verder geholpen.graag volgende keer keuze muziek, of geen volgende keer....…

*Admin: eigen topic aangemaakt

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wij zijn al 1,5 maand bezig om een ander abonnement te krijgen.verschillende datums ingepland en niet uitgevoerd.constant beloftes over terug bellen en opnieuw inplannen.mailtjes als het is naar andere afdelingen. Gestuurd. Verder niets.

Is dit de nieuwe kpn met hun service ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Kan je iets mee vertellen waar het over gaat? Ga je van koper naar glasvezel? Snelheidsverhoging? Alle info is welkom.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Je kan ook hier je vragen kwijt.


Abonnement wijziging  van glasvezel naar een hussel abonnement .

Net weer 3 kwartier contact gehad met 38 minuten muziek.doorgezet naar service experts afdeling en dan niets meer.

Grrrrrr

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ben jij ook van kpn?


Hier helpen klanten elkaar en een moderator springt bij als we er niet uitkomen. Sowieso reageren ze altijd.


Bedankt voor het reageren, maar kom hier niet verder denk ik.heb al zoveel mensen van de service aan de lijn gehad uitgelegd.van alles beloofd en nog niet verder.


Juist dan zit je hier goed. Hier wordt je altijd goed geholpen.  De medewerkers kunnen veel meer dan de telefonische klantenservice.  Maar aan jou de keus:wink:


Ok  wij zijn  vanaf begin augustus bezig om ons bestaande abonnement om te zetten naar Hussel 200.

En dat wil maar niet lukken.is al 2x doorgezet naar speciale afdelingen maar gaat niet goed.

Vanmorgen weer een tijd aan het servicenummer gehangen en weer doorverbonden naar speciale afdelingen. En vervolgens hang je 40 minuten aan de lijn en gebeurd er niets.zelfs de muziek van het bandje ging uit.


Top! Dat is een helder verhaal. Als jij nou je profiel helemaal invult met klantnummer, adres en de laatste 3 cijfers van je IBAN dan kunnen ze voor je aan de slag en het oplossen. De gegevens waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.  Het zal wel na het weekend worden voor er een reactie komt. En niet meer bellen want jij hebt even iemand nodig die dit oplost. Komt goed!


Ik heb je in een ander topic al een beetje op weg geholpen:wink:

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi, bedankt voor het oppakken.

Zou fijn  als het goed komt, je snapt dat ik pas echt blij ben als het straks goed is!!

Groet Johan


Hoi, we zijn nu na het weekend! Nog geen reactie van iemand van kpn gehad.


Wen er maar aan 😉🤐 (ik werk niet bij kpn dus niet nog bozer op ze worden)


Hallo @Johan-help. Excuses voor de late reactie hier op het forum. Het is op dot moment erg druk hier.  Zie dat de omzetting naar het Hussel abonnement ook bij de afdeling Klantreacties in behandeling is. Zij geven aan dat je deze week gebeld zult worden om een monteur in te plannen. Mocht dat deze week nu niet gebeuren, hoor ik dat graag zodat ik voor jou aan de gang kan gaan om jouw abonnementswijziging te voltooien.


Hoi we zijn idd gebeld door klantenreactie's.Er is geprobeerd 2x een monteur ticket aan te m a ken wat niet gelukt is. Gaan het opnieuw proberen en worden vrijdag of maandag opnieuw terug gebeld.

Dat is dan weer een week later:sob:


Dit wordt zo wel een zaak van de lange adem. Hoop dat je dan vrijdag of maandag een reactie krijgt voor een monteur. Hou ons op de hoogte!


Helaas zowel vandaag als vrijdag niet gebeld.Wat is hier nou werkelijk het probleem?

Waarom is het zo moeilijk om een klant eerlijk antwoord  geven? Beloven , beloven en beloven.

U wordt terug gebeld, monteur komt langs. We maken nieuwe afspraak.ik kan geen andere ticket aanmaken.

Elke keer is er een ander antwoord (Heeft kpn daar een cursus in?)Het is dat jullie een goed netwerk hebben, anders was ik al weg geweest !!!

Maar hoe nu verder?...............


Ondertussen dus weer 2 weken verder in de totaal 7 weken !

 


HOI FIJN, 

Ineens helemaal geen internet en tv, .bellen naar servicenummer.

Storing stond los van aanvraag naar Hussel.monteur komt zaterdag.( Ja zaterdag, dus ineens helemaal niets meer!)

Maar ondanks deze storing(?) 2 mails gehad vanavond dat alles overgezet is op ons nieuwe abonnement.

He, stond toch los deze storing?

Overgezet op nieuwe abonnement,  en ineens niets meer?

Raar he

Dan maar hopen dat zaterdag echt hier een monteur aanbelt.

Zal toch wel........


Dit lijkt helaas op een erg ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het abonnement is nu wel omgezet naar het nieuwe Husselabonnement. Zie ook dat de medewerker die je gesproken heeft een monteur heeft ingepland, om het glasvezelsignaal te herstellen. Morgen tussen 10:00 en 12:00 zal de monteur bij je aanbellen.