Skip to main content

Een goede vriendin van mij heb een abonnement afgesloten bij de kpn voor tv en internet. Maar omdat zij nog geen internet heb en schijnbaar wel een emailadres gelijk nodig had, heb ik mijn emailadres opgegeven. Nu kreeg zij een brief van de kpn dat het emailadres onjuist was of dat de mailbox vol zat en of ik dat ff op wilt lossen door kpn.com/mijnkpn, en die ellende alleen omdat er tegenwoordig niet goed geluisterd wordt. Nu probeer ik op haar klantnummer mijn emailadres juist te krijgen want zij gebruikt de email voorlopig niet en ik ben ook abonnee bij jullie, dus dat moet wel gescheiden blijven….Hoe doe ik dat

@D0mbl0ndje.21 Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat jij je e-mailadres doorgegeven hebt bij het plaatsen van een bestelling van een vriendin. En dat dit e-mailadres nu aangepast moet worden. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met de contactgegevens van je vriendin (postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer). 

Als je dan onder persoonlijke opmerkingen het juiste e-mailadres zou willen invullen dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan doen. :)