Skip to main content

Er zijn nog wat vragen over deze abonnements wijziging:

1. Bij verwijdering pluspakket wat wordt dan mijn maandbedrag?

2. Mijn vorig abonnement was gebaseerd op 100 mbit/sec waarom is dat nu 50 mbit/sec of krijg ik een verdubbeling die niet genoemd is.

3. De kortingen die ik nu krijg voor de 3 mobiele abonnementen blijven die onverkort van kracht?

4. Hoe zit het met de entertainmentkorting?, ik heb nog geen apart bericht mogen ontvangen.

Hi Dicky, welkom hier. 

Het is belangrijk om te weten welk abonnement je nu precies hebt. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van je factuur met daarin de samenstelling van je pakket? Uiteraard zonder je NAW gegevens. 

Ik zal proberen om dit zo goed mogelijk te beantwoorden. 

 

1. Bij verwijdering pluspakket wat wordt dan mijn maandbedrag?

  • De prijs van het Pluspakket is € 9,99. Dit kan echter verschillen en zelfs gratis zijn als je nog een oud abonnement hebt met Compleetvoordelen icm mobiele abonnementen. Dan is dit pakket gratis. Vandaar het verzoek om een screenshot van je factuur/abonnement.

2. Mijn vorig abonnement was gebaseerd op 100 mbit/sec waarom is dat nu 50 mbit/sec of krijg ik een verdubbeling die niet genoemd is.

  • Een verdubbeling is nooit van toepassing op vaste abonnementen voor thuis. Ik vermoed dat je dan over bent gestapt naar een abonnement met 50 Mbps. 

3. De kortingen die ik nu krijg voor de 3 mobiele abonnementen blijven die onverkort van kracht?

  • Zolang je niets aanpast aan de mobiele abonnementen zullen die kortingen van kracht blijven. 

4. Hoe zit het met de entertainmentkorting?, ik heb nog geen apart bericht mogen ontvangen.

  • Entertainmentkorting krijg je bij Hussel abonnementen bij bepaalde pakketten. Klik op de link om hier alles over te lezen.Â