Skip to main content
Hier hetzelfde probleem. Alles staat juist en toch krijg ik iedere maand een mail dat de incasso mislukt is. Afgelopen woensdag nog drie kwartier met ze aan de telefoon gehangen. Vandaag weer een mail dat de incasso mislukt is. Als mijn abonnement is afgelopen ga ik dus ook meteen naar een andere provider. S6 ermee.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemiddag @Natascha48, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



In jouw situatie kan ik me voorstellen dat je een andere provider wil nemen. Ik zou er toch nog even mijn licht op willen schijnen, om te kijken of het niet ergens anders misgaat. Het kan ook zijn dat er een bepaalde incasso opnieuw ingediend moet worden of geaccepteerd door de bank. Hier zit vaak wel wat meer achter, en dat zoek ik graag tot de bodem voor je uit.



Om het een en ander na te kijken heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer (indien het om een mobiel abonnement gaat) en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? De laatste 2 kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Indien je aangeeft dat uitzoeken niet meer nodig is zou ik het ook begrijpen, dan hoor ik het ook graag!
Hoi Susan.

ik heb alles ingevuld. S6 met uitzoeken.
@Natascha48, dankjewel. Voor zover ik kon zien moest het mandaat opnieuw aangevraagd worden en gaat het hierdoor mis. Die aanvraag (om te mogen incasseren) is nu gedaan. Ik ga er vanuit dat de eerstvolgende incasso dus wél goed gaat, ik heb er in ieder geval vertrouwen in! Zou je dit in de gaten willen houden en mij op de hoogte willen houden? 😌

Reageer