Skip to main content

Beste, ik heb op 16-11-2022 hebben ze Glasvezel naar binnen gebracht. Waarschijnlijk hebben ze iets geraakt en via de volledige analoge verbinding weg. (glasvezel was toen nog niet in gebruik). Vervolgens gelijk gebeld (45 minuten in de wacht gestaan) voor 18-11-2022, 17.00u zou er iemand langs. Gelijk weer gebeld, toen konden jullie niet meer doen voor of in het weekend want het was na 17.00u. 21-11-2022 weer met jullie gebeld, toen kon er in eens een afspraak gemaakt worden met een monteur. Deze is 22-11-2022 geweest, wederom geconstateerd dat er geen signaal was, maar hebben niet opgelost. Vervolgens is 23-11-2022 er weer iemand geweest, die kon de storing ook niet verhelpen maar heeft voortijd een Glasvezel kastje besteld, want het was toch wel wel actief volgens hem. 24-11-2022 is het kast binnen gekomen en 's avonds deed alles het weer. Als het kast op 16-11-2022 direct was opgestuurd dan was het 17-11-2022 opgelost geweest en had er gedurende 3 werkdagen er niemand thuis hoven te blijven voor monteurs die niet kwamen of het niet op konden lossen. Nu had ik op zijn minst verwacht dat KPN zelf met een voorstel zou komen om de langdurige te vergoeden, maar helaas! Een vergoeding aanvragen werkt helaas niet op jullie site (Zou ik ook maar eens nakijken, als je meerdere dagen storing wil aanmaken kan dat maar voor 2 dagen) We hebben gedurende 8 dagen, geen telefoon, geen TV, geen internet gehad. 100% kansloos. (wel werd er data bundels aan de nummer toegevoegd maar een hotspot met TV kijken, thuiswerken en digitaal school volgen in niet te doen, dat is leuk voor even maar niet voor 8 dagen. Pakken jullie dit nu wel goed op KPN? 

Dat klinkt alsof er inderdaad een aantal zaken niet soepel zijn verlopen en het spijt mij dat de afhandeling en herstel van de storing zolang heeft moeten duren. Ik wil dit graag even op een rijtje zetten. Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij hier dan een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even.