Skip to main content

Goedemorgen,

 

Al geruime tijd zijn alweer vaste klant bij KPN met wisselende ervaringen maar, zoals wij zijn zo trouwe als een hond. Wij gaan niet weg. Maar wat schetst mijn verbazing een nieuwe klant van KPN kan zo maar bij zijn nieuwe abonnement een Sonos One, Sony hoofdtelefoon, 2 super wifipunten of 6 maanden internet en TV voor 35 euro. 

 

Het kan niet op voor de nieuwe klant!!! Maar KPN ik zou het ook zo leuk vinden om eens een vaste-klanten-attentie te ontvangen.

 

Zeker in Corona tijd waarin ik genoodzaakt bent om thuis te werken zou ik het prettig vinden om bijv. een Sonos-speaker op mijn werkplek te hebben. Wat kunnen jullie hierin betekenen voor mij als vaste klant.

 

Ik hoop uiteraard op een positieve reactie van jullie!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jolanda Meijer

Dat gaat niet gebeuren simpelweg omdat het onbetaalbaar is om alle vaste klanten kadootjes of kortingen te geven. Wil je gebruik maken van dat soort dingen dan zal je ieder jaar over moeten stappen. 


Hallo @Spotify Premium omzetten , voor vaste klanten 5GB extra op je mobiel deze maand, vorige maand sommige tv pakketten of diensten 3 maanden gratis of met 50% korting.

In de maand december, na aanmelding, diverse kadootjes.

Hoezo wordt er niets gedaan voor vaste klanten?


Het is maar hoe je het woord “gratis”, wat betekent kostenloos, gebruikt.

Nieuwe klanten krijgen deze artikelen echt niet voor niets. Ze moeten daarvoor een vast jaarcontract aangaan terwijl jij als vaste klant maandelijks kan opzeggen.