Skip to main content

Op 21 februari heb ik KPN hussel internet/TV besteld. Op dat moment was de actie voor 2 Super wifi punten nog actief. Vandaag heb ik de apparatuur (modem/TV ontvangers) binnen gekregen echter zonder de wifi versterkers. De actie is inmiddels beeindigd maar wilgraag weten waarom ik ze niet gekregen heb,

 

@aholle

Staat de Super Wifi wel op de door jou ontvangen bevestiging van het abonnement?

Zo ja, dan wordt de Super Wifi nog nagestuurd. Door het grote succes van de actie kan het nog even duren. 


Nee, staat niet op de bevestiging maar ben er vrijwel zeker van dat de actie nog liep. Kan dat nu niet meer achterhalen


Beste @aholle heb je misschien korting gekregen?

Het is volgens mij of de super WiFi of korting.


Het  was inderdaad of korting of super wifi's!!


Ok, dat kan kloppen. Dank voor jullie reply

groet
Albert


Goedenavond Aholle! Zoals Roos79 enn Joep1965 al aangeven, kon je in dit geval zelf kiezen; gratis Super Wi-Fi of 6 maanden lang korting op het abonnement. Het lijkt erop dat je hebt gekozen voor de korting. Mocht je toch belang hebben wij Wi-Fi versterkers, dan wil ik je in eerste instantie verwijzen naar de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die de kwaliteit van de Wi-Fi bij je thuis in kaart brengt en op basis daarvan verbeteringen door zal voeren of komt met een oplossing in de vorm van gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten. Wanneer de Wi-Fi manager een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt dan krijg je deze apparatuur gratis toegestuurd. Je vindt de KPN Wi-Fi manager trouwens hier: https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login. Laat je me weten of je hier nog iets aan hebt gehad?


Best JanZ, dank voor de reactie. De fisieke omzetting is pas a.s vrijdag dus ik kan nog niets zeggen over het Wifi signaal. Ik heb niet bewust gekozen voor korting maar het zal zeker zijn zoals gezegt of korting, of super Wifi. Als het vrijdag werkt dan zal ik zeker de Wifi manager gebruiken. Ik heb ook nog een TPlink versterker die ik eventueel kan gebruiken.

Dank voor de support,
Albert


Best JanZ, dank voor de reactie. De fisieke omzetting is pas a.s vrijdag dus ik kan nog niets zeggen over het Wifi signaal. Ik heb niet bewust gekozen voor korting maar het zal zeker zijn zoals gezegt of korting, of super Wifi. Als het vrijdag werkt dan zal ik zeker de Wifi manager gebruiken. Ik heb ook nog een TPlink versterker die ik eventueel kan gebruiken.

Dank voor de support,
Albert

Is het allemaal gelukt @aholle? Werken de diensten? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het ons vooral weten.


Beste Paul,

Zojuist heb ik de laatste kabels aangesloten en weggewerkt. Alles werkt prima, 3 tvs bedraad + internet en vaste telefoon. Modum staat op begane grond. Wifi is op de verdieping niet voldoende. Wifi tool gebruikt (handig) maar dat bracht geen verbetering. Heb de pc daar bedraad aangesloten. Erg blij dat ik voor KPN gekozen heb.


Fijn dat het allemaal goed werkt! Wat kwam als conclusie uit de Wifi manager? Wellicht kunnen we daar nog wat aan gaan doen.


Reageer