Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb eindelijk de glasvezelkabel aansluiting binnen en ben in afwachting van start abonnement. Doos met aansluitingen binnen. Opzegging Ziggo is gedaan maar wacht nu op Kpn.. klantnr 90********

 

Admin: Gegevens verplaatst in verband met privacy

Goedemiddag,

Ik heb eindelijk de glasvezelkabel aansluiting binnen en ben in afwachting van start abonnement. Doos met aansluitingen binnen. Opzegging Ziggo is gedaan maar wacht nu op Kpn.. klantnr 90********

 

 

Ik hoop voor u dat u gebruik heeft gemaakt van de overstapservice bij KPN ? Als u alle apparatuur en aansluitingen binnen heeft kunt u het ook aan sluiten en kijken of u verbinding heeft.


Heb je al een email gehad met daarin de datum waarop je het modem kunt aansluiten, dit zou namelijk de ingangsdatum van het nieuwe abonnement moeten zijn?

Als de aansluiting al in de meterkast zit en deze is ook al getest dan is de kans heel groot dat het signaal ook al werkt en je dus al gebruik kunt maken van de KPN diensten.

 

Ik ben ook al een paar maanden bezig met de overstap van Ziggo naar KPN glasvezel, inmiddels maak ik al 7 weken gebruik van de KPN glasvezel (internet en TV), het abonnement van Ziggo is al gestopt en oude modem retour gestuurd maar het nieuwe abonnement is nogsteeds niet gestart.

 

Vorige week heb ik hierover voor de laatste keer contact gehad met KPN en ze vertelde mij dat er het een en ander fout gaat maar dat ik mij geen zorgen hoef te maken dat de verbinding stopgezet zal worden en dat ik ook niet hoef te verwachten dat het heel snel opgelost zal zijn (dit verwacht ze zelf ook niet namelijk). Verder zei ze dat ik er nu maar van moet genieten dat ik de diensten van KPN krijg zonder dat ervoor betaald hoeft te worden.

 

 


Hi @lbakker01, welkom hier. 

Ik zie dat de aansluiting op glasvezel nog even op zich laat wachten, eind dit jaar. Zie ook de e-mails die je van ons hebt gekregen. 

Ik vraag me echter af hoe het kan dat Ziggo nu al opgezegd is, heb jij dit zelf gedaan? En zijn de diensten bij Ziggo ook daadwerkelijk gestopt? 


Hi @lbakker01, welkom hier. 

Ik zie dat de aansluiting op glasvezel nog even op zich laat wachten, eind dit jaar. Zie ook de e-mails die je van ons hebt gekregen. 

Ik vraag me echter af hoe het kan dat Ziggo nu al opgezegd is, heb jij dit zelf gedaan? En zijn de diensten bij Ziggo ook daadwerkelijk gestopt? 

 

Ik heb geen email of sms van KPN ontvangen maar zie nu wel dat er een nieuwe ingangsdatum in de bestelstatus staat en dat is inderdaad eind december.

Ziggo is opgezegd omdat ik van KPN de ingangsdatum van 9 juli ontvangen heb waarop ik het modem en tv ontvangers aangesloten heb van KPN. Gezien dit allemaal naar verwachting functioneerde heb ik de spullen van Ziggo teruggestuurd, KPN had immers aangegeven dat alles in orde was. Doordat het modem en mediabox bij Ziggo ontvangen zijn hebben ze vanuit Ziggo het abonnement stopgezet gezien ik er zonder deze spullen toch geen gebruik meer van kan maken.

 

Helaas bleek later dat het abonnement van KPN nog niet gestart was.

 

Nu blijkt dus dat het abonnement pas op 30 december in zal gaan terwijl alles al 2 maanden actief is en correct functioneert. Ik heb geen idee waarom dit zo lang moet duren maar ik wacht het maar af.