Skip to main content

Mijn adapter van de wifi versterker is al maanden stuk. Hiervoor heb ik de klantenservice gesproken, die hebben me naar een kpn winkel gestuurd. Die verwezen me weer terug naar de klantenservice. Binnen dit forum is me een keer toegezegd door een medewerker sebastiaan dat de adapter opgestuurd zou worden. Dat is ook niet gelukt,

Goedemorgen @Thies Hoogveld, om welke wifi versterker hebben we het hier? Heb je een witte versterker of maak je gebruik van de Experia wifi


Hoi jeroen, het gaat om de witte ronde wifi versterker


Het zijn de ronde superwifi punten


We hebben helaas niet de optie om een losse stroomadapter hiervoor op te sturen, @Thies Hoogveld. De vraag is dan even hoe jij deze Superwifi aangeschaft hebt. Heb je ze zelf via onze webshop aangeschaft, dan valt dit binnen de garantie. Je kunt dan contact opnemen met Ceva.

Heb je ze via de klantenservice of de monteur aangeschaft, dan is de winkel wel de manier. Je kunt via de website een afspraak maken bij de winkel in je buurt. En als je dan de Superwifi in z'n geheel meeneemt, samen met je aankoopbon of factuur dan kunnen ze hem daar wisselen voor een nieuwe.


bij de winkel in je buurt

Dat "in je buurt” moet je - afhankelijk van waar je woont - soms wel met een korreltje zout nemen. De voor mij dichtstbijzijnde winkel is zo'n 35 km verderop. We hadden er eentje in de buurt, maar die is een paar jaar geleden gesloten. Alles gaat tegenwoordig toch online:thinking::innocent::sob:


Helaas, ik ben een paar maanden geleden al naar een winkel gestuurd, in de winkel konden ze me niet helpen. Daarna heb ik via chat contact gehad met iemand die er een zou opsturen. Toen heb ik de kapotte adapter alvast weggegooid. Op het forum heeft ook een keer een collega toegezegd dat hij er een ging opsturen. 
 

waar kan ik zo’n adapter kopen want het duurt me nu te lang