Skip to main content

Ik ben van plan dit te doen aangezien mijn adapter rood blijft branden maar worden hierdoor allebei de adapters gereset en is hierdoor ook een kans dat allebei de adapters het niet meer doen

@Tyrn Welkom! 

Als je bijvoorbeeld 2 adapters hebt die wit branden en de 3e brand rood, dan hoef je alleen die derde dicht bij de 1e of 2e te plaatsen. Als je alleen bij de 3e adapter het reset lipje/knopje 2-3 sec. indrukt, dan moet het power lampje wit gaan knipperen. Wacht 2 minuten tot de adapter continue wit brandt. 

  1. Gaat de adapter niet wit knipperen, houd het reset knopje dan tussen de 1-5 sec. in. Het is namelijk een erg gevoelig system. Blijf proberen tot hij wel wit gaat knipperen.
  2. Wordt de adapter na de 2 minuten (of zelfs eerder) weer rood, reset dan de 3e (rood brandende) adapter door het reset knopje 10-15 seconde ingedrukt te houden. De adapter gaat nu even uit en brand hierna weer rood.
    • Als dit is gebeurd kun je stap 1 weer proberen.

Als dit ook géén resultaat geeft, dan adviseer ik je alle adapters volgens stap 2 te resetten. Koppel eerst twee adapters met elkaar. Als deze gekoppeld zijn, kun je de derde koppelen. 

Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt! 


@Tyrn Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag! 


Reageer