Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb bericht gekregen dat ik Glasvezel kabel krijg,

keurig mij aangemeld met de 4 letter code.

Helaas heeft het bedrijf dit niet ontvangen zeggen zij,

Voor de 2e keer aangemeld met de code.

na een half jaar maar weer eens gemeld, gezien zij in de wijk volop aan het graven zijn.

Mijn adres over geslagen, wederom gebeld, met de onderaannemer Hartex.

Uiteindelijk een afspraak gemaakt eind augustus.

Helaas voor niets gekomen ,mogen niet graven zeggen zij, er schijnt een olietank en oorlogsprojectiel onder de grond te liggen. Nu maar de gemeente gebeld, is in het verleden 15 j olie in de grond gekomen, maar geen projectiel en olietank. De onderaannemer gebeld, dat ze vanuit de gemeente een go hebben., echter er zal een afspraak gemaakt worden deze week gewacht geen afspraak, weer gebeld, echter mogen niet meer plaatsen project afgesloten.

vervolgens vandaag weer KPN gebeld, verwijs mij door naar de aannemer hartex, weer gebeld, Zij zeggen project afgesloten, weer KPN gebeld kunnen niets oplossen verwijs mij door naar Coda de hoofdaannemer, zij geven geen opdracht meer naar Hartex. Wederom de gemeente gebeld over de gang van zaken, wacht op antwoord.Wat mij nu tegen de borst stuit is dat je aangesloten mag worden, vervolgens de klacht niet serieus genomen wordt door KPN en Coda en Hartex, en niemand naar een oplossing zoekt! Daar het al ruim een halfjaar aan het soebatten ben. Bijna 2 jaar! bezig ben voor Glasvezel, en iedereen naar elkaar wijs! Ik als klant sta tussen KPN, die de opdracht geeft, en de aannemer. Dit word vervolgd, al dan niet met het bedrijf dan wel door de rijdende rechter, mijn geduld raakt nu op!