Skip to main content

Mijn adresgegevens zijn onjuist. Er is geen mogelijkheid om contact met jullie op te nemen. Nee, ik ga dus niet verhuizen (bandje als je het nummer belt). Mijn adresgegevens zijn onjuist ingevoerd door jullie medewerker aan de deur bij het aanmelden van KPN thuis, omdat mijn eigen adres niet ingevoerd kon worden op de een of andere manier. Dit zou aangepast worden maar is nog steeds niet gedaan. Het pakket dat nu onderweg is laat ik bezorgen bij een afhaal locatie. Aankomende maandag komt er een installateur, maar die staat straks bij het verkeerde huis. 

Ik wil hier graag zo spoedig mogelijk contact over hebben met een van uw medewerkers.

Hi Angela, welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je bestelling op een ander adres is ingevoerd. Heb je zelf in je eigen woning wel een aansluitpunt? Ik ben namelijk benieuwd waarom dit zo is gedaan. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag zowel het juiste adres invullen als het adres waarop het is besteld. 

Ik hoor graag van je.
 


Ik heb de gegevens ingevuld, bij het veld extra opmerkingen de melding dat er een verkeerd adres is genoteerd met het juiste adres. De installateur van KPN zou hier tussen 8 en 10 zijn. Ik ben hier nu voor thuis gebleven. Maar ben bang dat hij op een verkeerd adres zal staan. Het is nu bijna 10 uur en er is nog niemand geweest.


Ik heb de gegevens ingevuld, bij het veld extra opmerkingen de melding dat er een verkeerd adres is genoteerd met het juiste adres. De installateur van KPN zou hier tussen 8 en 10 zijn. Ik ben hier nu voor thuis gebleven. Maar ben bang dat hij op een verkeerd adres zal staan. Het is nu bijna 10 uur en er is nog niemand geweest.

Is jouw telefoonnummer wel bekend? In dat geval belt de monteur je als het goed is van tevoren en anders als hij aanbelt maar niemand open doet. Wanneer je geen "U bent niet thuis" mail hebt ontvangen moet de monteur nog komen - Wel is het zo dat bij een aanvraag op het verkeerde adres wij als monteur de order annuleren en er opnieuw een abonnement moet worden aangevraagd. 

Ik hoop voor je dat het snel is opgelost.


Ik heb de gegevens ingevuld, bij het veld extra opmerkingen de melding dat er een verkeerd adres is genoteerd met het juiste adres. De installateur van KPN zou hier tussen 8 en 10 zijn. Ik ben hier nu voor thuis gebleven. Maar ben bang dat hij op een verkeerd adres zal staan. Het is nu bijna 10 uur en er is nog niemand geweest.

Ik zag het. Zou je mij een plezier doen en je oude en nieuwe adres zo willen invullen? Oud adres: 1234AB 12, nieuw adres: 1234AB 12.  


Maandag is er inderdaad geen installateur aan de deur geweest. Heb een nummer gevonden van KPN waar ik eerder door ben gebeld om de afspraak met de installateur te maken. Na een gesprek van een uur is alles geannuleerd en is er een nieuwe bestelling geplaatst. Volgende week ontvang ik een nieuw pakket. Alles is nu dus recht gezet.


Lees ik het goed dat alles nu ok is? Of moet ik nog iets voor je doen? Doe ik graag namelijk,Â