Skip to main content

Ik heb de Experia box V10 en wil m'n draadloze verbinding ook op de zolder verdieping hebben dus ik wil Tv kunnen kijken en draadloos internetten ik wil er met m'n laptop zonder wifi aansluiting draadloos kunnen internetten met een Super snelheid, de zolder bevindt zich op de derde verdieping.

wat heb ik nodig.


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

wat heb ik nodig.

Een kabel naar de zolder. 


Ik heb de Experia box V10 en wil m'n draadloze verbinding ook op de zolder verdieping hebben dus ik wil Tv kunnen kijken en draadloos internetten ik wil er met m'n laptop zonder wifi aansluiting draadloos kunnen internetten met een Super snelheid, de zolder bevindt zich op de derde verdieping.

wat heb ik nodig.

 

 

"Met je laptop zonder wifi aansluiting draadloos kunnen internetten" :thinking:  Dan moet er een wifi dongel in.

 

Trek een kabel naar zolder. Sluit daar een switch op aan. Daar vervolgens een tv ontvanger en een superwifi op. Wifi dongel kopen voor in je laptop. Bij je v10 ook een superwifi (want die wifi gaat dan uit), en klaar ben je.


Switch:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129

Voor de SuperWiFi's kun je het best de WiFi manager proberen. Dan krijg je ze mogelijk aangeboden voor € 29,50 per stuk.