Skip to main content

Zojuist kom ik er achter dat ik ben afgesloten van het internet. Door de crisis zijn mijn inkomsten enorm gezakt. Ik kan nu het bedrag niet betalen. Het is geen onwil, maar kan het nu echt niet. Maar ik heb 3 kinderen die zometeen hun thuisonderwijs moeten gaan volgen, en dat gaat nu niet. Kunnen we een afspraak maken en een uitzondering op de regel vormen omdat het andere, zware tijden zijn? Alstublieft? Ik kan onmogelijk nu betalen, maar onderwijs móet gevolgd worden.

welkom op het forum @AnneMarie40. Het zijn lastige tijden op het moment. Wat we graag zouden willen doen is kijken hoe we op de beste manier tot een oplossing kunnen komen samen. Zou je om te beginnen je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer dat gedaan is?


Hoi Bram, ik heb zojuist mijn profiel ingevuld.


In navolging van mijn verhaal en vraag hierboven: ik heb zojuist gebeld met jullie klantenservice, mijn verhaal en vraag neergelegd. Ze zegt gewoon doodleuk, maar mevrouw dat is niet de verantwoordelijkheid van KPN. Dát was het antwoord. Nul empathie, nul begrip. Ik werd meteen neergezet als een notoire wanbetaler, behandeld alsof ik een slecht of fout persoon ben omdat ik mijn rekeningen niet kan betalen door de crisis en baanverlies. Ongekend.

Ze bood daarna Wel haar excuses aan, maar weigert mij door te verbinden naar een andere collega of debiteurenafdeling. Vervolgens deed ze alsof de verbinding ineens heel slecht was, dat ze mij niet meer hoorde, en verbrak zij de verbinding. Wat is dit voor service KPN?? Wat een onbeschoftheid. Ik zit met de handen in het haar, en ipv een beetje begrip, krijg je dit. 

Ik moet daar gewoon een beetje van huilen. Alsof ik verantwoordelijk ben voor de pandemie, voor baanverlies...ben er stil van. 

 


Beste @AnneMarie40, wat ontzettend rot dit zeg! Ik zie inderdaad in de notitie van mijn collega dat ze het gesprek iets anders aan had moeten pakken en dat ze haar excuses aanbiedt. Voor wat betreft je eigenlijke vraag: We kunnen op dit moment geen regeling o.i.d. meer aanvragen. Ik wil daar zo openbaar niet teveel op ingaan, maar stuur je hier even een privébericht over. Wel wil ik je als tip meegeven dat je je abonnement maandelijks aan kunt passen. Zo kan je opties als snelheidsverhoging en Spotify Family opzeggen als jou dit helpt in het betalen van de facturen. Dit kan echter nu pas als je bij bent met de facturen.:disappointed_relieved: