Skip to main content
Vraag

Afspraak inplannen met installatiemonteur via app: oeps er ging iets mis

  • 12 September 2024
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Beste, de eerste keer lukte het mij om via de app een afspraak in te ruimen met de installatiemonteur op 20 september tussen 08:00 en 12:00 uur. Ik kreeg geen bevestigingsmail en later kwam ik erachter waaraan dit lag: mijn emailadres klopte niet! Mijn juiste emailadres is: **** Ik heb toen de afspraak via de app nog een keer proberen in te plannen met het juiste emailadres en toen kreeg ik iedere keer deze boodschap achteraf: oeps er ging iets mis. Het betreft een volledige installatie van glasvezelnetwerk: naar binnen halen van de oranje kabel en volledige installatie in de woning aan ****

 

Admin: adresgegevens en e-mail verborgen i.v.m. privacy

Hallo @lucybeckers1971 ,

Bel op een doordeweekse dag tussen 8.00 en 18.00 met het gratis nummer 0800-0402. of op zaterdag tussen 8.00 en 17.00. 

Daar kun je vragen om een bevestiging van de afspraak en meteen daar jouw juiste e-mailadres doorgeven. 


Ik heb niet het idee dat bellen veel oplevert: ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ik heb nog steeds geen monteur die langskomt voor de glasvezelverbinding. De chat-functie verwijst iedere keer naar een belafspraak, maar ik wil met een chatmedewerker spreken om mijn zaken te regelen. Het contact met de medewerkers die ik aan de telefoon gesproken heb heeft in ieder geval niet geleid tot een concrete afspraak met een installatiemonteur. 

Dus, ik merk dat ik heel gefrustreerd raak en dan wil ik het via de app proberen, en dan gaat de bevestigingsmail naar een verkeerd emailadres. Ik kwam pas erachter dat het emailadres niet klopte toen ik de aanvraag al had verzonden. Dan probeer ik het nog een keer en dan gaat het zogenaamd mis: de app geeft iedere keer aan "oeps er gaat iets mis". Ik wil gewoon mijn juiste emailadres doorgeven zodat ik de bevestigingsmail krijg en deze kan volgen voor de afspraak met de monteur. Ik wil dat niet via de telefoon doen, maar via de chat. Want iedere keer als ik mijn mailadres doorgeef via de telefoon dan wordt een verkeerd adres genoteerd. 


P.s. mijn tv zenders komen ook niet meer door, met uitzondering van een paar buitenlandse zenders. Ik heb nog net internet, maar ook daaraan merk ik soms mankementen. Ik weet dat de koperverbinding gaat vervallen en dat glasvezel de nieuwe standaard gaat zijn. Ik wil dan een afspraak maken met de installatiemonteur en dan verloopt het contact met de klantenservice uiterst moeizaam. 


Tot slot, ik heb de eerste keer dan via de app een afspraak kunnen inplannen voor 20 september in de ochtend. Ik hoop dan dat iemand langskomt. Het telefoonnummer klopte wel, maar de bevestigingsmail is dan naar een verkeerd emailadres gegaan. 


Goedemorgen @lucybeckers1971 ,

Hallo @lucybeckers1971 ,

Bel op een doordeweekse dag tussen 8.00 en 18.00 met het gratis nummer 0800-0402. of op zaterdag tussen 8.00 en 17.00. 

Daar kun je vragen om een bevestiging van de afspraak en meteen daar jouw juiste e-mailadres doorgeven. 

Dit schreef ik al in mijn eerste reactie. Die afspraak zal heus wel staan, maar als je alsnog een bevestiging wilt op het juiste e-mailadres, dan zul je even moeten bellen met 0800-0402. 


Reageer