Skip to main content

Ik heb een brief gekregen om een afspraak te maken met roamler om glasvezel aan te sluiten op mijn adres. Maar roamler verwijst me steeds door naar kpn omdat er gegevens niet zouden kloppen. Kpn stuurt me weer naar roamler en zegt dat alles wel klopt. Dit zielige gedoe gaat al een tijdje door. Vandaag ruim 2,5 uur aan de telefoon gezeten en volgens mij iedereen van KPN aan de telefoon gehad. Einde van het gesprek ze kunnen niets voor me doen…. 

Let op : het enige wat er moet gebeuren is een afspraak plannen !!!

 

Waarom gaat KPN met zo'n infantiel bedrijf in zee…?

 

@Roamler Welkom op het forum. 

Zeer irritant dat het niet lukt om een afspraak te maken! Ik controleer graag voor je of ik wellicht wel iets voor je kan doen. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik aan de slag. 


Hallo Rutger

 

Ik heb het profiel ingevuld


@Roamler Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en ook direct doorgezet naar mijn collega’s. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk delen! 


Hallo Rutger

Het blijft angstvallig stil. 

7 dagen geleden roamler gemaild met alle informatie maar maar krijg niets terug.

En 5 fagen geleden het laatste gehoord van KPN

 

Is het werkelijk zo lastig om gewoon een afspraak te plannen ?


Hallo Rutger

Het blijft angstvallig stil. 

7 dagen geleden roamler gemaild met alle informatie maar maar krijg niets terug.

En 5 fagen geleden het laatste gehoord van KPN

 

Is het werkelijk zo lastig om gewoon een afspraak te plannen ?

Het je al rechtstreeks contact met KPNNetwerk gehad. In dit forum is vaak te zien dat KPN N.V. bedrijven nogal langs elkaar heen werken. Het Netwerk is een losse (zover ik weet opgekochte) afdeling. Dat @Rutger_ ze waarschijnlijk via een achterdeurtje voor je heeft willen bereiken is al bijzonder.

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/ 


Beste,

 

Mijn collega heeft u hierover eerder ook al gesproken de order die bij ons in het systeem staat is gesloten. U moet eerst met KPN contact opnemen voor een nieuwe order, dan pas kunnen wij u helpen.

 

Met vriendelijke groet,  

 

 

Dit heb ik van roamler…

 

Dit gaat lang duren 😣


Beste,

 

Mijn collega heeft u hierover eerder ook al gesproken de order die bij ons in het systeem staat is gesloten. U moet eerst met KPN contact opnemen voor een nieuwe order, dan pas kunnen wij u helpen.

 

Met vriendelijke groet,  

 

 

Dit heb ik van roamler…

 

Dit gaat lang duren 😣

Ja, dit hebben jij en ik niet veroorzaakt, maar de leiding van de KPN organisatie. 

Het is KPN, ze heten KPN.

Je kan  als thuisgegruiker KPN op geen andere wijze benaderen, dan via de telefoon en daar wordt dan beantwoord dat het een ander bedrijf is. De medewerkers weten waarschijnlijk ook niet hier mee om te gaan. Vandaag staan er wel erg veel meldingen in dit forum, dat KPN glasvezel niet meer dan een commerciele uiting is. (Wat bij KPN in mijn ervaring juist niet het geval is).

Bij Roamler bedoelen ze waarschijnlijk de afdeling “KPNNetwerk”.


@Roamler Wij hebben op 3 oktober de glasvezel order opgestart, op 4 oktober heeft Roamler een planlink voor de monteur verstuurd.

Op 5 oktober ontvanger we een overstapverzoek vanuit Ziggo. Hiermee volgt dus bericht dat je KPN gaat verlaten. Hierop wordt de order geannuleerd. 

Hierdoor is zowel bij Roamler als bij KPN onduidelijkheid ontstaan. Ook ik kwam de melding van overstap vanuit Ziggo niet direct tegen. Dit heeft er voor gezorgd dat er zoveel contact nodig is geweest. 

Jammer om te lezen dat je KPN gaat verlaten, en ik vind het uiteraard erg vervelend dat je hier zoveel energie in hebt moeten steken. Ik hoop dat ik het zo iets duidelijker heb kunnen maken.