Skip to main content

Beste KPN,

wij gaan verhuizen en willen een afspraak inplannen om kpn mee te verhuizen, hierover heb ik ook een mail gehad, maar echter het inplannen van een afspraak lukt niet op andere data.

telefonisch contact krijgen met jullie is bijna onmogelijk.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Lottevandeloo, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens (inclusief klantnummer) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Wanneer ongeveer wilde je de afspraak het liefste hebben?


Ik heb het ingevuld


Hey @Lottevandeloo, dank voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat je per mail en sms wordt geleid naar: Installatiemonteur KPN inplannen. Als je inlogt met je persoonlijke KPN id kun je een afspraak maken op een beschikbare datum. Waar loop je precies tegenaan?


Dat klopt, die link stuurt me door naar het inplannen van een afspraak, echter krijg ik elke keer maar 1 mogelijke datum te zien, 10 sept. Wij krijgen de sleutel van ons nieuwe huis op 25 sept, daarvoor kan ik dus geen afspraak inplannen. Mijn vraag is dus, kan ik voor de 25ste of de 26ste van september die afspraak plannen?


Hoi @Lottevandeloo, ​̶ ̶d̶e̶ ̶2̶5̶ ̶k̶a̶n̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶w̶a̶n̶t̶ ̶i̶n̶s̶t̶a̶l̶l̶a̶t̶i̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶u̶r̶s̶ ̶w̶e̶r̶k̶e̶n̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶i̶n̶ ̶h̶e̶t̶ ̶w̶e̶e̶k̶e̶n̶d̶.̶
M̶a̶a̶n̶d̶a̶g̶ ̶2̶6̶-̶1̶0̶ ̶z̶o̶u̶ ̶w̶e̶l̶ ̶k̶u̶n̶n̶e̶n̶.̶ ̶I̶k̶ ̶h̶e̶b̶ ̶h̶e̶m̶ ̶e̶r̶ ̶a̶l̶ ̶v̶a̶s̶t̶ ̶i̶n̶g̶e̶z̶e̶t̶ ̶t̶u̶s̶s̶e̶n̶ ̶0̶8̶:̶0̶0̶ ̶e̶n̶ ̶1̶0̶:̶0̶0̶!̶ ̶K̶o̶m̶t̶ ̶j̶o̶u̶ ̶d̶i̶t̶ ̶o̶o̶k̶ ̶u̶i̶t̶?̶ ̶ ̶​̶

edit: ik lees net terug dat je 25 en 26 september had geschreven. Ik ga kijken of ik hem kan herplannen

edit #2: vrijdag 25-09 tussen 08:00 en 10:00 staat de monteur op de stoep!


Super fijn dat ik zo met jullie een afspraak kan inplannen, alleen krijgen wij die vrijdag pas om 11.00u de sleutel, dus het zou vanaf 12.00u pas mogelijk zijn. 
Anders pas de maandag 28 sept daarna! 


helemaal prima :)  ik heb m verzet naar 25-09-2020 tussen 12:00 en 14:00.
Je krijgt hier nog een bevestiging van!


Beste Thomas, Ik heb hetzelfde probleem. Verhuizing doorgegeven en nu afspraak voor monteur inplannen, mail met link gekregen echter kan maar 1 datum selecteren voor een monteurs afspraak.

De verhuisdatum welke opgegeven is, is 16-10-2020. Het zou mooi zijn als deze dag de monteur ook langs kan komen om de aansluiting in orde te maken.

 

mvg Erwin


Hoi @l120edd, geen probleem!
 

Er is een afspraak met de installatiemonteur gepland op 16-10-2020 tussen 08:00 en 10:00.
Komt dat uit? Ik kan hem ook wat later op de dag zetten, volgens mij kan dat ook met de link uit de bevestiging. :)