Skip to main content

 

 

Het was de bedoeling dat vandaag mijn glasvezelaansluiting door jullie

aangelegd zou worden.

Ik had zowel via chat (toen ik aangaf graag glasvezel te willen) en via

de telefoon ( aan de dame die de afspraak voor de monteur met mij maakte)

aangegeven dat de kabel wel in de straat lag maar dat de kabel niet tot aan of

onder mijn huis was gelegd omdat men niet onder de vloer kon aangezien

mijn huis geen kruipluik had toen glasvezel in de straat werd aangelegd.

De monteur zou tussen 12 en 4 komen en stond inderdaad tegen half 4 voor de deur.

Maar uiteraard had hij niet voldoende tijd.

Uiteindelijk weten we nu waar in de straat de voor mijn huis noodzakelijke kabel

ligt dankzij de monteur die de hele straat heeft open gebroken.

Maar daar het te laat werd om verder te gaan heeft hij de straat weer netjes gesloten en

ben ik nu in afwachting van jullie telefoontje om de klus af te maken.

Volgens de monteur is het nog zeker drie uur werk dus volgende keer graag beter plannen.

Teleurstellende groet,

Henk van Meeuwen

************************

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Henk 1951, ik kan mij zeker voorstellen dat je teleurgesteld bent dat de monteur de klus niet kon afmaken. Al heeft hij wel belangrijk voorwerk gedaan begrijp ik. Ik heb nog geen gegevens van je dus ik kan niet kijken hoe het ervoor staat en of je zelfs wel bij ons moet zijn. Kan ook zijn dat je bij KPN NetwerkNL moet zijn. Zij zijn namelijk de netwerkbeheerder. Mocht er nog onduidelijkheid zijn, dan kijk ik graag eens voor je wat ik kan zien. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Heb inmiddels een afspraak met netwerkbeheer die op 29 oktober de kabel vanaf de straat tot in mijn meterkast gaan leggen. 


Fijn dat de afspraak geregeld is, ik hoor nog graag hoe het verlopen is.