Skip to main content

Hallo,

Ik werd gebeld met een aanbieding van internet tv en bellen bij KPN en heb nogal snel koudwatervrees dus was er heel erg op gebrand om eerst de voorwaarden te lezen maar die kreeg ik niet, ik moest eerst akkoord gaan met de aanbieding en dan kreeg ik de voorwaarden te zien.

Met de belofte dat ik binnen 14 dagen kon opzeggen zonder probleem.

De belofte van de verkoper zoals een monteur aan huis en alles geleverd qua kabels en weet ik veel kon ik nergens vinden en met mijn vorige overstap nog vers in mijn geheugen wilde ik er vanaf, ook omdat ik inmiddels een nóg betere aanbieding had gehad van mijn huidige provider.

In de overeenkomst staat idd dat ik binnen 14 dagen kan opzeggen dus dat deed ik.

Zoals de man die mijn annulering aan nam Onno (ik zal zijn achternaam niet vermelden) beloofde dat ik binnen 24 uur een mail kreeg met een bevestiging van opzegging, DIT STAAT OOK LETTERLIJK IN DE VOORWAARDEN!!!.

De mail moet nog komen en de 3x dat ik de klantenservice heb gebeld kreeg ik 0 op rekest, alleen een mondelinge toezegging dat mijn bestelling is opgezegd.

KPN komt zijn eigen voorwaarden niet na door het gewoon te vertikken op een simpel mailtje te sturen en inmiddels is de aanbieding van mijn huidige provider verlopen,,,BEDANKT KPN met al uw vriendelijke service medewerkers die niks anders doen dan afschuiven, ze houden zich opzettelijk dom en mogen zogenaamd niks doen dus wat doen die daar dan? zitten die er alleen om klanten af te bekken en hun rechten te ontnemen?

Ik verwacht in januari doodleuk een factuur van KPN want ik heb zoals ik het nu zie geen poot om op te staan.

Wel weet ik dat ik never nooit meer IETS van KPN moet hebben.

Suggesties zijn welkom maar ik heb weinig vertrouwen.

Hoi @Ed Gebruikersnaam, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp krijg jij geen bevestiging van annulering per mail. Ik zou het graag voor je willen uitzoeken, zou je dan voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen?Â